DoporučujemeZaložit web nebo e-shop
 

Naruto!!

Naruto-arena

 

 

Základy hry


  • Princip

Souboje v Naruto-areně probíhají mezi dvěma týmy, v každém z nich jsou 3 postavy. Každý hráč si na obrazovce s výběrem postav přetáhne z pravého sloupce nahoře jakoukoli postavu dolů, místo tří ikonek postav (na začátku Naruto, Sasuke, Sakura) a tyto postavy budou bojovat v bitvách. Každá postava začíná v boji se 100HP (body zdraví). Vaším úkolem je snížit u všech oponentovo postav počet bodů zdraví na nulu. Pro správné provedení je nutno vymyslet dobrou taktiku a strategii, jakým způsobem zničit nepřítele.
Použitím chakry jsou postavy schopny vykonat různé techniky. Tyto techniky jsou například omráčení (stun), obrana (defend) nebo útok (damage). V každém kole hráč dostane jeden bod chakry za každou živou postavu v týmu. Hráč má na tah 60 sekund. Jakmile použije techniky, které vybral, stiskne tlačítko "press when ready", poté hraje soupeř.


  • Výběr technik

 V boji vybíráte techniky, které má daná postava použít. Za prvé, musíte kliknout na jednu ze třech postav (nalevo okna) z Vašeho týmu, které jste vybrali před začátkem boje. Poté vyberete některou z dostupných technik, na kterou máte potřebné množství chakry (viz níže). Jestliže obrázek s technikou není barevný, nemáte dostatek chakry na jeho použití (pokud je na něm číslo, musíte počkat tolik kol před použitím kolik je hodnota čísla). Potom co vyberete nějakou techniku, začnou Vám žlutě blikat ty postavy, na které je možno danou techniku použít. Kliknutím na žlutě blikající postavu techniku použijete. Pokud chcete danou techniku zrušit před použitím, klikněte třeba na Váš avatar, pokud chcete techniku zrušit už po použití, klikněte na malý obrázek techniky, který se objevil u té postavy na kterou byla technika použita. Poté je samozřejmě použitá chakra odečtena z Vaší zásoby chakry. Pokud toto provedete se všemi postavami, stiskněte "press when ready". Pokud se poté objeví na obrazovce podokno s chakrami a "+" a "-" tak to znamená, že jste použili náhodnou (černou) chakru a zde klikáním na "+" u dané chakry, vyberete tu chakru kterou chcete použít jako náhodnou (vyberte tu kterou nejméně potřebujete), pokud chcete nějakou chakru vrátit do své zásoby chakry, klikněte ne "-" a vyberte jiný druh. Tato chakra bude také odečtena ze zásob. Poté klikněte na OK a bude hrát soupeř.

  • Chakra

Na začátku boje dostane jeden z hráčů 1 bod chakry. To je hráč, který zahajuje prvním krokem. Když jeho kolo skončí, jeho soupeř už dostane plný počet chakry tj. 3 body. Poté už oba hráči dostávají klasicky za 1 živou postavu v týmu - 1 bod chakry. Tyto body hráč dostane rozděleny náhodně na začátku každého kola. Nevyužitá chakra z minulého kola se přenáší do kola dalšího. Pro upozornění... černý symbol "T" udává celkový součet Vaší chakry (náhodná) která je pro Vás k dispozici.

  • Typy chakry

Jak již bylo výše zmíněno, chakra se používá na vyvolání různých technik. Každá technika vyžaduje rozdílné množství a typy chakry.
V této hře jsou 4 druhy chakry:
ObrazekPokrevní linie (bloodline)Obrazek
Umění boje (taijutsu)Obrazek
Ninja techniky (ninjutsu)
ObrazekTechniky iluzí a mysli (genjutsu)

Šance na získání konkrétní chakry je 25%, jelikož jsou zde pouze 4 druhy. Tzn. chakra přichází náhodně a můžete dostat i více bodů stejné chakry za kolo. Mimo tyto základní druhy některé techniky potřebují náhodnou chakru (random) Obrazek. Tento druh chakry může být zastoupen jakýmkoliv druhem chakry z výše uvedených. Na konci kola vybere, který druh a jaké množství chakry má být zastoupeno místo náhodné (viz výše).
Obrazek

                 Postavy

  • Výběr postav do týmu

Naruto-arena se zaměřuje na taktiky a týmovou strategii. Vybrání správného týmu je jednou ze základních věcí, kterou dobře promyslet. Vytváříte tříčlenný tým, který by měl být schopen spolupracovat, a který by měl mít správně rozloženou chakru. V průběhu hraní narazíte na mnoho hráčů s rozdílnými strategiemi a týmy. Vaším úkolem je najít nejlepší taktiku a zlepšovat se v jejím používání ve správný okamžik.

 

                                                                   

 

 Uzumaki Naruto

ObrazekPoužíváním jeho typického jutsu - stínových klonů, je Naruto schopen použít účinné útoky jako jsou Uzumaki Naruto kombo a Rasengan.




    • Technika: Stínové klony

ObrazekNaruto vytvoří několik stínových klonů skrývajících jeho pravé tělo, po dobu 3 kol je narutova obrana zvýšena o 33% a může být použit rasengan.
Lze znovu použít: za 4 kolaObrazek


Třídy: Nin, Static

    • Technika: Uzumaki Naruto kombo

ObrazekZpůsobí jednomu soupeři zranění za 15HP, pokud jsou vyvolány stínové klony, způsobí zranění za 30HP.
Lze znovu použít: IhnedObrazek

Třídy: Melee, Physical, Tai, Static

    • Technika: Rasengan

Obrazek

Rasengan způsobí jednomu soupeři zranění za 45HP a cíl nemůže jedno kolo použít žádnou techniku. Vyžaduje vyvolání stínových klonů.
Lze znovu použít: za 1 koloObrazek
Obrazek
Třídy: Melee, Chakra, Nin, Static

    • Technika: Sexy technika

Obrazek

Naruto je jedno kolo nezranitelný.
Lze znovu použít: za 4 kola
Obrazek
Třídy: Nin, Static



Obrazek Haruno Sakura

ObrazekDíky tréninku od Tsunade je Sakura schopná pěstí omráčit nepřítele a léčit své spojence.





    • Technika: Zuřivost

ObrazekRozběsněná Sakura způsobí o 100% vyšší poškození jejím KO úderem a její obrana se zvýší o 50% na 5 kol.
Lze znovu použít: za 5 kola

ObrazekObrazek
Třídy: Unique, Static

    • Technika: KO úder

ObrazekZpůsobí jednomu soupeři zranění za 15HP a omráčí ho na jedno kolo, jestliže je Sakura rozzuřená, způsobí zranění za 30HP.
Lze znovu použít: IhnedObrazek

Třídy: Melee, Physical, Tai, Static

    • Technika: Léčba

ObrazekSakura svojí chakrou vyléčí jednomu spojenci 30HP.

Lze znovu použít: IhnedObrazek

Třídy: Nin, Static


    • Technika: Technika náhrady

ObrazekSakura je jedno kolo nezranitelná.

Lze znovu použít: za 4 kola
Obrazek
Třídy: Nin, Static

 


Obrazek Uchiha Sasuke

ObrazekJediný přeživší z klanu Uchiha. Používá svůj sharingan pro zlepšení své obrany a vyvolání silných útoků.





    • Technika: Technika náhrady

ObrazekSasuke je jedno kolo nezranitelný.
Lze znovu použít: za 4 kola

Obrazek
Třídy: Nin, Static


    • Technika: Sharingan

ObrazekSasuke aktivuje svůj sharingan a jeho obrana je po 3 kola zvýšena o 50%. Také zaměří jednoho nepřítele, který se po 3 kola nemůže bránit
Lze znovu použít: za 2 kolaObrazek

Třídy: Ranged, Affliction, Unique, Static


    • Technika: Chidori

ObrazekZpůsobí jednomu nepříteli zranění za 60HP. Cíl Chidori musí být nejprve zaměřen Sharinganem.

Lze znovu použít: za 1 kolo
ObrazekObrazek
Třídy: Melee, Chakra, Nin, Static

    • Technika: Lví kombo

ObrazekZpůsobí jednomu cíli zranění za 30HP

Lze znovu použít: Ihned
ObrazekObrazek
Třídy: Melee, Physical, Tai, Static



Obrazek Shiro Haku

ObrazekJe to jediný přeživší z jeho klanu. Je to podřízený Zabuzy a jeho dědičná technika mu umožní ochromit či útočit na nepřátele.




    • Technika: Vodní jehly

ObrazekZpůsobí jednomu cíli zranění za 30HP, pokud jsou aktivována démonická zrcadla, haku útočí na celý soupeřův tým.
Lze znovu použít: IhnedObrazek

Obrazek
Třídy: Ranged, Physical, Tai, Static

    • Technika: Akupunktura

ObrazekZasáhnutím kritických míst, dokáže haku na 2 kola ochromit nepřítele. Pokud jsou aktivována démonická zrcadla, Haku útočí na celý soupeřův tým.
Lze znovu použít: za 2 kolaObrazek
Obrazek

Třídy: Ranged, Affliction, Tai, Cancel

    • Technika: Ledová Démonická zrcadla

ObrazekHaku vytvoří svá démonická zrcadla, pomocí kterých je mu umožněno po 3 kola útočit na celý tým najednou. Po tuto dobu je také Haku nezranitelný.

Lze znovu použít: za 5 kol
ObrazekObrazek
Třídy: Nin, Unique, Static

    • Technika: Zrcadlový přesun

ObrazekHaku je jedno kolo nezranitelný.

Lze znovu použít: za 4 kola
Obrazek
Třídy: Gen, Unique, Static



Obrazek Rock Lee

ObrazekLee je taijutsu specialista pod vedením Maito Gaie. Díky němu se naučil otevřít chakrové brány a jeho primární lotus je díky tomu extrémně silný.




    • Technika: Opilecká pěst

ObrazekPo dobu 5 kol bude Lee útočit na jeden cíl. Celkové zranění bude činit 75HP a po tuto dobu je Leeho obrana zvýšena o 66%.
Lze znovu použít: za 4 kolaObrazek

Obrazek
Třídy: Melee, Physical, Tai, Interrupt

    • Technika: Otevření páté chakrové brány

ObrazekLee ztratí 75% jeho současných HP, ale jeho technika Lotus bude mít 400% účinnost po dobu 2 kol.
Lze znovu použít: za 4 kolaObrazek
Obrazek
Třídy: Tai, Unique, Static

    • Technika: Lotus

ObrazekZpůsobí jednomu nepříteli zranění za 30HP, pokud má Lee otevřenou 5. chakrovou bránu, ubírá 120HP.

Lze znovu použít: Ihned
ObrazekObrazek
Třídy: Melee, Physical, Tai, Static

    • Technika: Uhnutí

ObrazekLee je jedno kolo nezranitelný.

Lze znovu použít: za 4 kola
Obrazek
Třídy: Tai, Static



Obrazek Tenten

ObrazekTenten je skutečná mistryně zbraní. Během sekundy dokáže na jednoho či více nepřátel vrhnout stovky zbraní a nepřítel má jen malou šanci na útěk.




    • Technika: Vyvolání dvojitých draků

ObrazekTenten připravuje své útoky. Příprava vydrží 5 kol
Lze znovu použít: za 4 kola

Obrazek
Třídy: Tai, Static


    • Technika: Útok dvojití draci

ObrazekZpůsobí celému oponentovo týmu zranění za 30HP. Vyžaduje vyvolání dvojitých draků.
Lze znovu použít: IhnedObrazek
Obrazek
Třídy: Ranged, Physical, Tai, Static

    • Technika: Past dvojitých draků

ObrazekCelý nepřátelský team se nemůže jedno kolo pohnout.

Lze znovu použít: za 3 kola
Obrazek
Třídy: Ranged, Physical, Tai, Stati


    • Technika: Technika náhrady

ObrazekTenten je jedno kolo nezranitelná.

Lze znovu použít: za 4 kola
Obrazek
Třídy: Nin, Static



Obrazek Hyuuga Neji

ObrazekNeji je nejtalentovanějším ninjou klanu Hyuuga. Jeho perfektní ovládání Byakuganu skombinované s Jemnou pěstí dokáže být pro nepřátele smrtící.




    • Technika: Vznešená pěst

ObrazekNeji útočí na soupeře po 2 kola a každé kolo ho zraní za 25HP.
Lze znovu použít: za 1 koloObrazek

Obrazek
Třídy: Melee, Physical, Tai, Unique, Interrupt

    • Technika: Osm triagramů - Nebeská rotace

ObrazekZraní celý soupeřův tým za 15HP a Neji je jedno kolo nezranitelný.
Lze znovu použít: za 1 koloObrazek
Obrazek
Třídy: Melee, Chakra, Tai, Unique, Static

    • Technika: Osm triagramů - 64 úderů

ObrazekPo dobu 5 kol bude nepřítel ztrácet 1 chakru za kolo - nelze přerušit a nebude po dobu 5 kol schopný se bránit.

Lze znovu použít: za 6 kol
ObrazekObrazek
Třídy: Melee, Physical, Tai, Unique, Static, Interrupt*

    • Technika: Technika náhrady

ObrazekNeji je jedno kolo nezranitelný.

Lze znovu použít: za 4 kola
Obrazek
Třídy: Nin, Static



Obrazek Pouštní Gaara

ObrazekGaara je Jinchuuriki s démonem Shukaku. Ten mu umožňuje použít písek na rychlé zabití nepřítele, ale také mu dává ultimátní obranu.




    • Technika: Písečná zbroj

ObrazekPo dobu 5 kol bude Gaarova obrana zvýšena o 75%.
Lze znovu použít: za 4 kola

Obrazek
Třídy: Nin, Unique, Static


    • Technika: Pouštní rakev

ObrazekPokud je cíl v pouštní rakvi, nemůže se bránit ani použít techniky po dobu dvou kol. Po tuto dobu lze také použít pouštní pohřeb.
Lze znovu použít: za 1 koloObrazek
Obrazek

Třídy: Ranged, Physical, Nin, Cancel

    • Technika: Pouštní pohřeb

ObrazekGaara rozdrtí nepřítele pískem, a ten ztratí 100% HP, podmínkou je že musí být použita pouštní rakev.

Lze znovu použít: IhnedObrazekObrazek
Obrazek
Třídy: Ranged, Physical, Nin, Static

    • Technika: Písečný štít

ObrazekGaara je jedno kolo nezranitelný.

Lze znovu použít: za 4 kola
Obrazek
Třídy: Unique, Static



Obrazek Inuzuka Kiba

ObrazekKiba je členem klanu Inuzuka, který používá jako doprovod a spojence v bitvách psy. Jakmile se spojí se svým Akamarem, můžou být oba extrémně silní.




    • Technika: Dynamické vzdušné značkování

ObrazekAkamaru označkuje všechny nepřátele, kteří se stávají cílem dvouhlavého vlka a Garougy.
Lze znovu použít: Ihned

ObrazekObrazek
Třídy: Ranged, Affliction, Unique, Static

    • Technika: Dvouhlavý vlk

ObrazekPo dobu 3 kol bude Kiba zraňovat označkované nepřátele za 20HP v každém kole a léčit se za 5HP každé kolo. Po tuto dobu je také Kiba nezranitelný.
Lze znovu použít: za 1 koloObrazek
Obrazek

Třídy: Melee, Physical, Tai, Unique, Interrupt

    • Technika: Garouga

ObrazekKiba zaútočí na jednoho označkovaného nepřítele a způsobí mu zranění za 30HP. Pokud je ve formě dvouhlavého vlka, způsobí zranění 60HP.

Lze znovu použít: za 6 kol
ObrazekObrazek
Třídy: Melee, Physical, Tai, Unique, Static

    • Technika: Kouřové bomby

ObrazekKiba je jedno kolo nezranitelný.

Lze znovu použít: za 4 kola
Obrazek
Třídy: Tai, Static



Obrazek Aburame Shino

ObrazekShino je jeden z členů klanu Aburame, kteří používají pro boj brouky. Shinovi brouci dokážou nepříteli požírat chakru a také chránit Shinův tým.




    • Technika: Požírání chakry

ObrazekKaždý cíl, který má na sobě samičku brouka ztratí 15HP a bude mu ukradena 1 chakra (lze tedy max. ukradnout 3 chakry za kolo). Toto zranění nemůže být sníženo.
Lze znovu použít: za 1 kolo

Obrazek
Třídy: Ranged, Affliction, Unique, Static

    • Technika: Broučí klon

ObrazekShino je jedno kolo nezranitelný.
Lze znovu použít: za 4 kola
Obrazek
Třídy: Nin, Unique, Static


    • Technika: Broučí samička

ObrazekShino umístí na jednoho nepřítele samičku brouka.

Lze znovu použít: Ihned
Obrazek
Třídy: Ranged, Affliction, Unique, Static


    • Technika: Broučí zeď

ObrazekCelý Shinův tým je po 2 kola nezranitelný.

Lze znovu použít: za 5 kolObrazekObrazek
Obrazek
Třídy: Unique, Static



Obrazek Hyuuga Hinata

ObrazekHinata je stydlivá dívka z klanu Hyuuha, která vymyslela nové bojové techniky. Při jejích útocích dokáže perfektně kontrolovat svou chakru.




    • Technika: Něžná pěst

ObrazekZpůsobuje zranění 20HP za kolo a odstraňuje 2 chakry za kolo jednomu nepříteli. Vyžaduje Byakugan.
Lze znovu použít: za 3 kolaObrazek

Obrazek
Třídy: Melee, Physical, Tai, Unique, Interrupt

    • Technika: Byakugan

ObrazekHinata je nyní po dobu 5 kol schopna použít své útoky.
Lze znovu použít: za 4 kolaObrazek

Třídy: Unique, Static


    • Technika: Útok osmi trigramů 64 úderů

ObrazekZpůsobí celému soupeřovo tým zranění za 25HP a následující kolo je obrana Hinatina týmu zvýšena o 50%.

Lze znovu použít: IhnedObrazek
Obrazek
Třídy: Melee, Chakra, Tai, Unique, Static

    • Technika: Ochrana osmi trigramů 64 úderů

ObrazekHinata je jedno kolo nezranitelná.

Lze znovu použít: za 4 kola
Obrazek
Třídy: Tai, Unique, Static



Obrazek Kankuro

ObrazekKankuro je mistr v ovládání loutek, a pouze je používá v boji, dokáže s nimi velice silně útočit a otrávit nepřítele.





    • Technika: Technika výměny s loutkou

ObrazekKankuro je jedno kolo nezranitelný.
Lze znovu použít: za 4 kola

Obrazek
Třídy: Nin, Unique, Static


    • Technika: Příprava loutek

ObrazekKankuro připraví své loutky k útoku po dobu 5 kol.
Lze znovu použít: za 4 kola
Obrazek
Třídy: Unique, Static


    • Technika: Jedová bomba

ObrazekZpůsobuje zranění celému soupeřovo týmu za 10HP každé kolo po dobu tří kol. Vyžaduje přípravu loutek a toto zranění nemůže být sníženo.

Lze znovu použít: za 3 kolaObrazek
Obrazek

Třídy: Ranged, Affliction, Tai, Static

    • Technika: Tajná černá technika - Pekelný útok

ObrazekZpůsobí jednomu cíli zranění za 60HP. Vyžaduje přípravu loutek.

Lze znovu použít: IhnedObrazek
ObrazekObrazek

Třídy: Ranged, Physical, Tai, Unique, Static

Nara Shikamaru
ObrazekShikamaru je ten nejlínější a nejznuděnější ninja v listové vesnici. Jako člen klanu Nara může ovládat stíny, pomocí kterých může chytit nebo zranit nepřátele.



    • Technika: Meditace
ObrazekShikamaru vymýšlí strategii, po dobu 4 kol bude schopen útočit.
Lze znovu použít: za 3 kola
Obrazek
Třídy: Unique, Static

    • Technika: Stínové svázání
ObrazekSpoutá nepřítele na 2 kola, takže nemůže použít žádné techniky a zvýší účinek stínového škrcení o 50%. Vyžaduje meditaci.
Lze znovu použít: za 4 kolaObrazek
Obrazek
Třídy: Ranged, Chakra, Nin, Cancel

    • Technika: Stínové škrcení
ObrazekZpůsobí zranění za 30HP jednomu nepříteli. Vyžaduje meditaci.
Lze znovu použít: Ihned
ObrazekObrazek
Třídy: Ranged, Chakra, Nin, Cancel

    • Technika: Technika náhrady
ObrazekShikamaru je jedno kolo nezranitelný.
Lze znovu použít: za 4 kola
Obrazek
Třídy: Nin, Static



Obrazek Yamanaka Ino
ObrazekIno je členem klanu Yamanaka. Tento klan má schopnost ovládat mysl ostatních, pomocí těchto technik může Ino znehybnit nebo zevnitř zraňovat nepřítele.



    • Technika: Výměna mysli
ObrazekPo 3 kola se Ino přenese do těla nepřítele. Po tuto dobu není nepřítel schopen pohybu a nemůže se bránit.
Lze znovu použít: za 4 kolaObrazekObrazek

Třídy: Ranged, Gen, Cancel

    • Technika: Umění Valentýnu
Obrazek Způsobí mu zranění za 25HP. Musí být aktivní výměna mysli.
Lze znovu použít: Ihned
Obrazek
Třídy: Classes: Ranged, Physical, Gen, Static

    • Technika: Narušení harmonie těla a mysli
ObrazekCíl napadne náhodného spojence a způsobí mu zranění za 25HP. Toto zranění nemůže být blokováno a oběť se nemůže bránit a pohybovat po dobu dalšího kola.
Lze znovu použít: Ihned
ObrazekObrazek
Třídy: Ranged, Mental, Gen, Static

    • Technika: Technika náhrady
ObrazekIno je jedno kolo nezranitelná.
Lze znovu použít: za 4 kola
Obrazek
Třídy: Nin, Static



Obrazek Akimichi Chouji
ObrazekChouji je jedním z členů klanu Akimichi, kteří v boji používají speciální bojové pilulky, které ve spojení s jejich zvětšovacími technikami můžou způsobit značná zranění.



    • Technika: Technika náhrady
ObrazekChouji je jedno kolo nezranitelný.
Lze znovu použít: za 4 kola
Obrazek
Třídy: Nin, Static


    • Technika: Pilulky klanu Akimichi
ObrazekKaždá pilulka zvýší zranění, které Chouji způsobuje o 100%, ale zraní ho za 20HP. Chouji si může vzít max. 3 pilulky za boj.
Lze znovu použít: Ihned
Obrazek
Třídy: Melee, Physical, Tai, Static

    • Technika: Masový tank
ObrazekPo dobu dvou kol je z Choujiho masový tank, který jednomu soupeři způsobí zranění 10HP za kolo a Chouji je po tuto dobu nezranitelný.
Lze znovu použít: za 2 kolaObrazek

Třídy: Melee, Physical, Tai, Interrupt

    • Technika: Částečné zvětšení
ObrazekZpůsobí zranění za 20HP jednomu soupeři.
Lze znovu použít: Ihned
Obrazek
Třídy: Melee, Physical, Tai, Static



Obrazek Temari
ObrazekTemari je starší sestra Gaary a Kankura. Používá k útokům a obraně svůj obrovský vějíř, kterým dokáže způsobit velké poškození i na velkou vzdálenost.



    • Technika: Sekající tornádo
ObrazekZpůsobí celému nepřátelskému týmu zranění za 25HP.
Lze znovu použít: IhnedObrazek
Obrazek
Třídy: Ranged, Physical, Tai, Static


    • Technika: Prašný vítr
ObrazekCelý Temarin tým je po dvě následující kola nezranitelný.
Lze znovu použít: za 5 kolObrazekObrazek
Obrazek
Třídy: Tai, Static


    • Technika: Přivolání Katamari
ObrazekZpůsobí celému nepřátelskému týmu zranění za 35HP.
Lze znovu použít: za 1 koloObrazekObrazek

Třídy: Ranged, Physical, Nin, Unique, Static


    • Technika: Krytí vějířem
ObrazekTemari je jedno kolo nezranitelná.
Lze znovu použít: za 4 kola
Obrazek
Třídy: Tai, Static



Obrazek Jiroubou
ObrazekJiroubou je největší člen skupiny zvučné čtyřky. Jeho bojové techniky obsahují psychycké techniky spojené s dokonalým ovládáním země.


Mise pro odemčení: The search for Jiroubou (obtížnost D a C)

    • Technika: Puknutí země
ObrazekZpůsobí jednomu cíli zranění za 30HP.
Lze znovu použít: IhnedObrazek
Obrazek
Třídy: Melee, Physical, Tai, Static


    • Technika: Hliněná koule
ObrazekZpůsobí celému nepřátelskému týmu zranění za 20HP.
Lze znovu použít: IhnedObrazek
Obrazek
Třídy: Ranged, Physical, Tai, Static


    • Technika: Zemná bariéra - Koule bláta
ObrazekJiroubou zavře celý nepřátelský tým do hliněné koule a vysaje mu 2 body chakry. Další kolo je také Jiroubův tým nezranitelný.
Lze znovu použít: za 5 kolObrazekObrazek
Obrazek
Třídy: Ranged, Affliction, Nin, Static

    • Technika: Hliněný štít
ObrazekJiroubou je jedno kolo nezranitelný.
Lze znovu použít: za 4 kolaObrazek

Třídy: Tai, Static



Obrazek Kidoumaru
ObrazekKidoumaru používá v boji jako své pomocníky pavouky. Má šest rukou a jeho schopností je vytvářet zbraně a zbroje pomocí speciální hmoty podobné pavučině.


Mise pro odemčení: The search for Kidoumaru (obtížnost D a C)

    • Technika: Přivolání Kyodaigumo
ObrazekPo dobu 5 kol ubírá přivolaná pavoučice 12HP celému nepřátelskému týmu a obrana Kidoumara je zvýšena o 33%.
Lze znovu použít: za 4 kola
ObrazekObrazek
Třídy: Ranged, Affliction, Nin, Unique, Interrupt

    • Technika: Pavučina
ObrazekSpoutá jednoho nepřítele po dobu 2 kol.
Lze znovu použít: za 1 koloObrazek
Obrazek
Třídy: Ranged, Affliction, Nin, Unique, Cance


    • Technika: Zlatý šíp
ObrazekZpůsobí jednomu nepříteli zranění za 50HP.
Lze znovu použít: za 1 koloObrazek
Obrazek
Třídy: Ranged, Physical, Tai, Unique, Static


    • Technika: Zlatá zbroj
ObrazekKidoumaru je jedno kolo nezranitelný.
Lze znovu použít: za 4 kolaObrazek

Třídy: Unique, Static



Obrazek Tayuya
ObrazekJedinou zbraní Tayuyi je její flétna, pomocí které může používat genjutsu a ovládat vyvolané démony Doki.



Mise pro odemčení: The search for Tayuya (obtížnost D a C)

    • Technika: Vyvolání Doki
ObrazekVyvolaní démoni způsobují po dobu 2 kol zranění všem nepřátelům 12HP za kolo a Tayuyina obrana je zvýšena o 25%.
Lze znovu použít: za 1 kol
ObrazekObrazek
Třídy: Ranged, Physical, Tai, Unique, Interrupt

    • Technika: Chakroví Doki duchové
ObrazekZpůsobí jednomu nepříteli zranění za 5HP a zničí jeden bod chakry. Vyžaduje vyvolání Doki.
Lze znovu použít: Ihned
Obrazek
Třídy: Ranged, Mental, Gen, Unique, Static

    • Technika: Iluze démonické flétny
ObrazekTímto genjutsu Tayuya zabrání celému nepřátelskému týmu pohnout se po dobu příštího kola.
Lze znovu použít: za 5 kol
ObrazekObrazek
Třídy: Ranged, Gen, Unique, Static

    • Technika: Ochrana Doki
ObrazekTayuya je jedno kolo nezranitelná.
Lze znovu použít: za 4 kolaObrazek

Třídy: Tai, Unique, Static



Obrazek Sakon
ObrazekSakon má na zádech obvykle druhou hlavu. Ta patří jeho bratru Ukonovi, který s ním sdílí jedno tělo. Dokáže se také dostat do nepřítelova těla a zničit ho zevnitř.


Mise pro odemčení: The search for Sakon (obtížnost D a C)

    • Technika: Odpočinek
ObrazekSakon si vyléčí 35HP a odstraní techniku parazita.
Lze znovu použít: Ihned
ObrazekObrazek
Třídy: Unique, Static


    • Technika: Neřízená rána
ObrazekZpůsobí nepříteli zranění za 40HP. Při účinku techniky parazita pouze 20HP.
Lze znovu použít: IhnedObrazek
Obrazek
Třídy: Melee, Physical, Tai, Unique, Stati

    • Technika: Technika parazita
ObrazekKaždé kolo nepřítel utrpí neblokovatelné zranění za 15HP a Sakonova obrana je zvýšena o 50%. Tato technika končí ve chvíli, kdy oběť zemře nebo zemře či se vyléčí Sakon.
Lze znovu použít: za 4 kola
ObrazekObrazek
Třídy: Affliction, Unique, Static

    • Technika: Vyvolání - Rashoumon
ObrazekSakon je jedno kolo nezranitelný.
Lze znovu použít: za 4 kolaObrazek

Třídy: Nin, Static



Obrazek Momochi Zabuza
ObrazekZabuza je hledaným ninjou původem z mlžné vesnice. V boji používá překvapení a mlhu, díky které zabraňuje nepřátelům v pohybu a zvyšuje jejich zranitelnost.


Mise pro odemčení: Devotion (obtížnost B)

    • Technika: Vodní klon
ObrazekZabuza je jedno kolo nezranitelný.
Lze znovu použít: za 4 kola
Obrazek
Třídy: Nin, Static


    • Technika: Tichá vražedná technika
ObrazekZpůsobí nepříteli zranění za 30HP.
Lze znovu použít: IhnedObrazek
Obrazek
Třídy: Melee, Physical, Tai, Static


    • Technika: Technika velkého vodopádu
ObrazekVytvořenív velkého vodopádu, Zabuza ochromí všechny nepřátele po dobu příštího kola a zraní je za 5HP.
Lze znovu použít: za 4 kola
ObrazekObrazek
Třídy: Ranged, Physical, Nin, Static

    • Technika: Technika ukrytí v mlze
ObrazekPo 2 kola se celý nepřátelský tým nemůže bránit a Zabuzova obrana se zvýší o 33%. Tichá vražedná technika způsobuje dvojnásobné zranění.
Lze znovu použít: za 3 kolaObrazekObrazek

Třídy: Ranged, Nin, Static


Obrazek Kaguya Kimimaro
ObrazekJeden z Orochimarovo nejlepších ninjů. Jeho pokrevní linie je velice účinná v útoku, ovšem pomalu ho zabíjí.



Mise pro odemčení: The search for Kimimaro (obtížnost B)

    • Technika: Les kostí
ObrazekKimimaro vytvoří les z ostrých kostí, všichni nepřátelé jsou zraněni za 45HP a Kimimaro po 3 kola bude ztrácet 10HP za kolo.
Lze znovu použít: za 2 kolaObrazek
ObrazekObrazek
Třídy: Ranged, Physical, Affliction*, Nin, Unique, Static

    • Technika: Tanec clematisu
ObrazekZpůsobí nepříteli zranění za 50HP a omráčí ho po dobu příštího kola. Kimimaro bude po 2 kola ztrácet 10HP za kolo.
Lze znovu použít: za 1 koloObrazek
Obrazek
Třídy: Melee, Physical, Affliction*, Tai, Unique, Static

    • Technika: Tanec kamélie
ObrazekZpůsobí nepříteli zranění za 30HP. Kimimaro ztratí 10HP.
Lze znovu použít: Ihned
Obrazek
Třídy: Melee, Physical, Affliction*, Tai, Unique, Static


    • Technika: Kostěná maska
ObrazekKimimaro je jedno kolo nezranitelný.
Lze znovu použít: za 4 kolaObrazek

Třídy: Unique, Static



Obrazek Shizune
ObrazekShizune je pomocnicí Tsunade (páté hokage) a v boji používá jed a jehlice. Dokáže také velice účinně léčit své spojence.


Mise pro odemčení: Medical training (obtížnost B)

    • Technika: Přesná střela
ObrazekZpůsobí jednomu nepříteli zranění za 15HP.
Lze znovu použít: Ihned
Obrazek
Třídy: Ranged, Physical, Tai, Static


    • Technika: Jedovatá mlha
ObrazekShizune uvolní na nepřítele jedový mrak. Ten poté po 3 kola ztrácí 10HP za kolo (nemůže být sníženo). Tato technika nemůže být použita 2x na stejný cíl.
Lze znovu použít: za 1 kolo
Obrazek
Třídy: Ranged, Affliction, Static

    • Technika: Vyšší regenerační technika
ObrazekVyléčí jednomu spojenci zranění za 50HP.
Lze znovu použít: za 2 kola
ObrazekObrazekObrazek
Třídy: Nin, Static


    • Technika: Technika náhrady
ObrazekShizune je jedno kolo nezranitelná.
Lze znovu použít: za 4 kolaObrazek

Třídy: Nin, Static



Obrazek Yakushi Kabuto
ObrazekKabuto je nalezencem na bojišti, který měl velký talent na používání technik léčení. Nyní je Orochimarův služebník, který v boji skvěle koncentruje chakru a používá ji jak k obraně tak k útoku.

Mise pro odemčení: Survival (obtížnost B)

    • Technika: Mystický dotek
ObrazekZpůsobí jednomu nepříteli zranění za 15HP a zničí jeden bod chakry.
Lze znovu použít: Ihned
Obrazek
Třídy: Melee, Chakra, Tai, Static

    • Technika: Chrám nirvány
ObrazekPo dobu 5 kol je celý nepřátelský tým neschopen se bránit.
Lze znovu použít: za 5 kolObrazek
Obrazek
Třídy: Ranged, Affliction, Gen, Static

    • Technika: Tajná regenerační schopnost
ObrazekPo dobu 5 kol si Kabuto bude léčit 15HP za kolo.
Lze znovu použít: za 6 kolObrazek
Obrazek
Třídy: Nin, Static


    • Technika: Technika mrtvé duše
ObrazekKabuto je jedno kolo nezranitelný.
Lze znovu použít: za 4 kolaObrazek
Yuhi Kurenai
ObrazekKurenai je jouninem listové vesnice a mistrem Hinaty, Shina a Kiby. Pomocí perfektního ovládání genjutsu může ochromit nepřátele a také je zraňovat.


Mise pro odemčení: Team 8 Scouting at its Best (obtížnost A)

    • Technika: Udušení třešňovými květy
ObrazekToto genjutsu způsobuje všem nepřátelům po dobu 3 kol zranění za 10HP za kolo.
Lze znovu použít: za 4 kola
ObrazekObrazek


    • Technika: Mizející iluze
ObrazekKurenai je jedno kolo nezranitelná.
Lze znovu použít: za 4 kola
Obrazek



    • Technika: Smrt stromového spoutání
ObrazekPo dobu 4 kol se cíl nemůže pohnout. Pokud je Kurenai omráčena nebo zabita, technika se zruší.
Lze znovu použít: za 6 kolObrazekObrazek



    • Technika: Útok zakořeněním
ObrazekNa cíl, který je spoutaný stromy, zaútočí Kurenai za 25HP.
Lze znovu použít: IhnedObrazek

 


Obrazek Sarutobi Asuma
ObrazekAsuma je jounin a mistr týmu 10 (Shikamaru, Ino, Chouji). V boji používá své naostřené boxery a táké chrání své spojence.


Mise pro odemčení: Team 10 Fights vs the Sound (obtížnost A)

    • Technika: Létající vlaštovky
ObrazekAsuma chrání své spojence a ti mají obranu na 2 kola zvýšenou o 25% a všichni nepřátélé jsou zraňováni po 2 kola za 15HP/kolo.
Lze znovu použít: za 2 kola
ObrazekObrazek

    • Technika: Technika náhrady
ObrazekAsuma je jedno kolo nezranitelný.
Lze znovu použít: za 4 kola
Obrazek



    • Technika: Konečná rána
ObrazekAsuma zraní všechny nepřátele za 30HP a zničí 1 bod chakry za každou oběť. Vyžaduje létající vlaštovky.
Lze znovu použít: za 1 kolo
ObrazekObrazekObrazek


    • Technika: Sebeobětování
ObrazekAsuma zachrání jednoho svého spojence z nebezpečí a sám se zraní za 15HP. Další kolo jsou Asuma i jeho spojenec nezranitelní.
Lze znovu použít: za 1 koloObrazek



Obrazek Maito Gai
ObrazekGai je mistrem Leeho, Nejiho a Tenten. Celý tým je vyloženě taijutsu team, přičemž Gai a Lee používají úplně stejný způsob boje.... vysoká rychlost a silná pěst.


Mise pro odemčení: Team 9 the best taijutsu Team (obtížnost A)

    • Technika: Dynamický nástup
ObrazekPřímým kopem Gai soupeřovi ubere 30HP, toto zranění se nedá snížit.
Lze znovu použít: Ihned
ObrazekObrazek


    • Technika: Otevření šesté chakrové brány
ObrazekPo dvě kola je Gai nezranitelný a jeho dynamický nástup způsobuje o 100% vyšší poškození, Gai ovšem ztratí polovinu svých současných HP.
Lze znovu použít: za 4 kola
Obrazek

    • Technika: Špatná rána
ObrazekPo 2 kola má Gai 50% šanci odvrátit na něj mířenou útočnou techniku a tím zrani útočníka za 30HP.
Lze znovu použít: za 2 kola
Obrazek


    • Technika: Technika náhrady
ObrazekGai je jedno kolo nezranitelný.
Lze znovu použít: za 4 kolaObrazek
 




Obrazek Hatake Kakashi
ObrazekKakashi je jounin z listové a mistr týmu 7 (Naruto, Sasuke a Sakura). Díky jeho sharinganu je schopen zkopírovat techniky nepřítele a jediná vlastní technika raikiri dokáže způsobit obrovské zranění.

Mise pro odemčení: Team 7 fights as a Team (obtížnost A)

    • Technika: Technika náhrady
ObrazekKakashi je jedno kolo nezranitelný.
Lze znovu použít: za 4 kola
Obrazek



    • Technika: Ninja psi
ObrazekKakashi přivolá své ninja psy, kteří znemožní jednomu nepříteli se po příští kolo pohnout.
Lze znovu použít: za 2 kola
ObrazekObrazek


    • Technika: Raikiri
ObrazekVelice silné ninjutsu, které zraní soupeře za 55HP. Pokud nepřítele spoutali ninja psi, raikiri okamžitě zabije nepřítele.
Lze znovu použít: za 1 koloObrazekObrazek


    • Technika: Sharinganová kopie
ObrazekTajně zaměří nepřítele, v příštím kole (pokud nepřítel použije techniku) zkopíruje nepřítelovo techniku a použije ji ve svůj prospěch. Útočné techniky jsou obráceny na nepřítele a na techniky využívající bloodline (Obrazek) nemá sharingan vliv.
Lze znovu použít: za 1 kolo
Obrazek Obrazek



Obrazek Jiraiya
ObrazekJiraiya je jeden ze tří legendárních sanninů. Pomocí jeho "žabích" technik se dokáže skvěle bránit ale také zabíjet.



Mise pro odemčení: Disiples of the Toad (obtížnost S)

    • Technika: Uzavření do žabího žaludku
ObrazekVšem přátelům v tomto žaludku se zvýší obrana o 25% a všem nepřátelův se obrana sníží o 1/3 po dobu 3 kol.
Lze znovu použít: za 4 kola
ObrazekObrazek


    • Technika: Nejvyšší přivolání - Gamabunta
ObrazekPo dobu 3 kol Jiraiyova ohnivá koule působí 3x větší poškození, Jiraiya je nezranitelný a dostává extra chakru. Lze použít pouze jedno nejvyšší přivolání za bitvu.
Lze znovu použít: nelze ^_^
ObrazekObrazekObrazekObrazek


    • Technika: Trnitý Buddha
ObrazekJiraiya je jedno kolo nezranitelný.
Lze znovu použít: za 4 kola
Obrazek



    • Technika: Veliká ohnivá koule
ObrazekZpůsobí všem nepřátelům zranění za 15HP. Pokud je přivolán Gamabunta, způsobí 45HP.
Lze znovu použít: Ihned
Obrazek
 



Obrazek Tsunade
ObrazekTsunade je pátou hokage a jednou ze tří legendárních sanninů. Je velice schopná léčitelka a také má neuvěřitelnou sílu v rukách.



Mise pro odemčení: Disiples of the Slug (obtížnost S)

    • Technika: Technika znovuzrození
ObrazekTsunade si okamžitě vyléčí 35HP.
Lze znovu použít: Ihned
Obrazek



    • Technika: Technika náhrady
ObrazekTsunade je jedno kolo nezranitelná.
Lze znovu použít: za 4 kola
Obrazek



    • Technika: Nejvyšší přivolání - Katsuyu
ObrazekPřivolaná královna slimáků - Katsuyu, vyléčí celý Tsunadin tým za 100HP a také je po jedno kolo nezranitelný. Lze použít pouze jedno nejvyšší přivolání za bitvu.
Lze znovu použít: nelze ^_^
ObrazekObrazekObrazekObrazek


    • Technika: Nebeský bolestivý kop
ObrazekPomocí její neuvěřitelné síly, Tsunade nakopne nepřítele a způsobí mu zranění za 30HP a na další kolo ho omráčí.
Lze znovu použít: Ihned
ObrazekObrazek




Obrazek Orochimaru
ObrazekOrochimaru je jeden ze tří legendárních sanninů. Dokáže v boji navýšit svou chakru a také přivolat obří hady.



Mise pro odemčení: Disiples of the Snake (obtížnost S)

    • Technika: Kusanagi
ObrazekZpůsobí jednomu nepříteli zranění za 35HP a zničí mu jeden bod chakry.
Lze znovu použít: Ihned
ObrazekObrazek


    • Technika: Zemní klon
ObrazekOrochimaru je jedno kolo nezranitelný.
Lze znovu použít: za 4 kola
Obrazek



    • Technika: Prokletá pečeť
ObrazekZpůsobí jednomu spojenci nesnižtelné zranění za 25HP ale přidá mu 2 extra chakry.
Lze znovu použít: za 2 kola
Obrazek


    • Technika: Nejvyšší přivolání - Manda
ObrazekJeden nepřítel dostane nesnižitelné zranění za 50HP a ztratí 3 chakry. Lze použít pouze jedno nejvyšší přivolání za bitvu.
Lze znovu použít: nelze ^_^
ObrazekObrazekObrazekObrazek
 



Obrazek Sandaime hokage
ObrazekTřetí hokage byl jeden z největších a nejlepších kage, co kdy žili. Dokáže se skvěle soustředit a také přivolat krále opic - Enmu. Pokud vše ostatní selže, stále má v záloze techniku boha smrti.

Mise pro odemčení: The God of the Shinobi (obtížnost S)

    • Technika: Střela ohnivého draka
ObrazekZpůsobí nesnižitelné zranění jednomu nepříteli za 25HP a v dalším kole dalších 15HP.
Lze znovu použít: Ihned
ObrazekObrazek


    • Technika: Nejvyšší přivolání - Enma
ObrazekPo dobu 3 kol je nepřátelský tým zraňován za 15HP/kolo. Tým třetího má zvýšenou obranu o 25% a celý tým je po 3 kola nesmrtelný Lze použít pouze jedno nejvyšší přivolání za bitvu.
Lze znovu použít: nelze ^_^
ObrazekObrazekObrazekObrazek


    • Technika: Technika boha smrti
ObrazekKaždé kolo je Třetí zraněn za 20HP a nemůže již použít další techniky. Jeho oběť ztrácí 35HP/kolo nemůže se bránit ani pohnout. Technika končí když Třetí zemře.
Lze znovu použít: nelze ^_^
ObrazekObrazekObrazek


    • Technika: Vynoření skalní zdi
ObrazekTřetí je jedno kolo nezranitelný.
Lze znovu použít: za 4 kola
Obrazek


Obrazek Kin Tsuchi
ObrazekKin je jednou ze tří geninů ze zvučné vesnice, kteří pod vlivem Orochimara měli zabít Sasukeho v Chuuninské zkoušce. V boji používá zvukové vibrace z rolniček.




    • Technika: Technika náhrady
ObrazekKin je jedno kolo nezranitelná.
Lze znovu použít: za 4 kola
Obrazek



    • Technika: Past jehlice a rolničky
ObrazekPo tři kola může Kin používat své útoky.
Lze znovu použít: za 2 kola
Obrazek



    • Technika: Iluze vícenásobného útoku
ObrazekTímto genjutsu Kin způsobí všem soupeřům zranění za 25HP. Vyžaduje past jehlice a rolničky.
Lze znovu použít: Ihned
Obrazek


    • Technika: Znervózňující rolničky
ObrazekKin znervózní nepřítele tím že stále bude zvonit s rolničkou a všichni nepřátelé ztratí 1 bod chakry. (max. 3)
Lze znovu použít: za 3 kolaObrazek
Obrazek
 


Obrazek Dosu Kinuta
ObrazekDosu je nejsilnějším členem tří zvučných geninů. Používá svoji speciálně upravenou ruku a pomocí zvukových vln tak zesiluje své taijutsu.



    • Technika: Technika náhrady
ObrazekDosu je jedno kolo nezranitelný.
Lze znovu použít: za 4 kola
Obrazek


    • Technika: Vyladění zvukové paže
ObrazekDosu vyladí svou paži na maximální úroveň. Vibrační zvukový vrták nyní po 5 kol bude působit dvojnásobné škody.
Lze znovu použít: za 4 kola
Obrazek


    • Technika: Vibrační zvukový vrták
ObrazekZpůsobí nepříteli zranění za 20HP a nemůže se jedno kolo bránit. Nyní lze na cíl použít zvukovou manipulaci.
Lze znovu použít: Ihned
Obrazek


    • Technika: Zvuková manipulace
ObrazekPomocí zvukových vln Dosu zmanipuluje cíl natolik že nemůže pořádně útočit. Cíl trvale dostává zranění 10HP/kolo a trvale se nemůže bránit.
Lze znovu použít: za 3 kola
Obrazek
 


Obrazek Zaku Abumi
ObrazekPoslední z trojice zvučných geninů, kteří byli vysláni na chuuninskou zkoušku. Má upravené ruce, ve kterých má implantovány trubičky na přívod vzduchu, pomocí kterého může nepřátele velice silně zranit.


    • Technika: Technika náhrady
ObrazekZaku je jedno kolo nezranitelný.
Lze znovu použít: za 4 kola
Obrazek



    • Technika: Vzduchová zeď
ObrazekZaku ochrání jednoho spojence, který je příští kolo nezranitelný.
Lze znovu použít: za 1 kolo
Obrazek


    • Technika: Maximální vzdušný kráječ
ObrazekPomocí stlačeného vzduchu Zaku způsobí všem nepřátelům zranění za 40HP.
Lze znovu použít: za 3 kola
ObrazekObrazek


    • Technika: Vzdušný kráječ
ObrazekZpůsobí jednomu cíli zranění za 20HP.
Lze znovu použít: Ihned
Obrazek
 



Obrazek Kyuubi Naruto
ObrazekDémon Kyuubi, který sdílí s Narutem jeho tělo, nyní uvolňuje svou sílu a chakru skrze pečeť čtvrtého hokage. Narutovi dodává neuvěřitelnou sílu.


Mise pro odemčení: Rise of the Jinchuuriki (obtížnost B)

    • Technika: Kyuubiho chakra
ObrazekPo tři kola je Narutova obrana zvýšena o 50% a léčí si 15HP/kolo. Nelze použít po čas trvání rozzuřeného Kyuubiho.
Lze znovu použít: IhnedObrazek
Obrazek


    • Technika: Rozzuřený Kyuubi
ObrazekPo dobu 3 kol jsou všichni nepřátelé zraňováni za 18HP/kolo. Nelze být použito po čas trvání Kyuubiho chakry.
Lze znovu použít: IhnedObrazek
Obrazek

    • Technika: Kyuubiho rasengan
ObrazekZpůsobí nepříteli zranění za 40HP (za 30HP po čas trvání Kyuubiho chakry nebo 50HP po čas trvání rozzuřeného Kyuubiho) a omráčí ho po příští kolo. Naruto se zraní za 10HP.
Lze znovu použít: za 1 koloObrazek
Obrazek


    • Technika: Řev Kyuubiho
ObrazekKyuubi Naruto je jedno kolo nezranitelný.
Lze znovu použít: za 4 kola
Obrazek
 



Obrazek Cursed Seal Sasuke
ObrazekPo tom, co Sasukeho prokletá pečeť úplně změnila se jeho síla neskutečně zvýšila a zcela mu změnila jeho vzhled.



Mise pro odemčení: Descent into Darkness (obtížnost D a C)

    • Technika: Nepolapitelný sharingan
ObrazekSasuke je jedno kolo nezranitelný.
Lze znovu použít: za 4 kola
Obrazek



    • Technika: Katon: Goukakyuu no Jutsu
ObrazekZpůsobí zranění všem nepřátelům za 20HP. 40HP pokud je aktivovaná prokletá pečeť
Lze znovu použít: IhnedObrazek
Obrazek


    • Technika: Aktivace prokleté pečeti
ObrazekPo dobu 3 kol je Sasuke extrémně silný a jeho obrana je zvýšena o 33%. Je zraňován za 7HP/kolo.
Lze znovu použít: za 4 kola
ObrazekObrazek


    • Technika: Přetvořené Chidori
ObrazekZpůsobí jednomu cíli zranění za 60HP. 120HP je-li aktivována prokletá pečeť.
Lze znovu použít: za 1 koloObrazekObrazek
Obrazek
Shodaime hokage (První hokage)
ObrazekZakladatel listové vesnice a dědeček Páté hokage se schopností vytvářet život pomocí své vlastní chakry. Díky této schopnosti dokáže útočit a dokazuje to jeho skutečnou sílu.


Mise pro odemčení: The Ressurection of the First (obtížnost S)

    • Technika: Zrození stromů
ObrazekDíky tomuto legendárnímu jutsu, pomocí kterého také stvořil listovou vesnici je celému týmu po 3 kola zvýšena obrana o 25%.
Lze znovu použít: za 3 kolaObrazek


    • Technika: Zaškrcení stromy
ObrazekJeden nepřítel je chycen stromy a nemůže se jedno kolo pohnout. Vyžaduje zrození stromů.
Lze znovu použít: za 1 kolo
Obrazek


    • Technika: Manipulace větvemi
ObrazekVšichni nepřátelé jsou zraněni za 30HP. Vyžaduje zrození stromů.
Lze znovu použít: IhnedObrazek
Obrazek


    • Technika: Vyhnutí se
ObrazekShodaime je jedno kolo nezranitelný.
Lze znovu použít: za 4 kola
Obrazek
 



Obrazek Nidaime hokage (Druhý hokage)
ObrazekDruhý je bratrem Prvního hokage. Má neuvěřitelnou schopnost v ovládání vody a také nepotřebuje při boji žádný její zdroj.


Mise pro odemčení: The Ressurection of the Second (obtížnost S)

    • Technika: Nositel temnoty
ObrazekPo dvě kola je obrana nepřátelského týmu snížena o 50%.
Lze znovu použít: za 4 kola
ObrazekObrazek


    • Technika: Destrukce vodní kolize
ObrazekObrovskou vlnou Druhý zraňuje celý nepřátelský tým za 15HP/kolo po dobu 3 kol.
Lze znovu použít: za 4 kolaObrazek
Obrazek


    • Technika: Vodní výpad
ObrazekZraní jednoho nepřítele za 15HP (nebo za 25HP pokud působí destrukce vodní kolize).
Lze znovu použít: IhnedObrazek



    • Technika: Vodní zeď
ObrazekNidaime je jedno kolo nezranitelný.
Lze znovu použít: za 4 kola
Obrazek
 


Obrazek Mitarashi Anko
ObrazekAnko je bývalou studentkou Orochimara a nositelkou prokleté pečetě. Nyní je jouninem který měl dohlížet nad druhou částí Chuuninské zkoušky.


Mise pro odemčení: The Survivor of the Seal (obtížnost B)

    • Technika: Skrytá hadí ruka
ObrazekZpůsobí nepříteli zranění za 20HP a otráví ho po 3 kola (zranění 5HP/kolo).
Lze znovu použít: Ihned
ObrazekObrazek


    • Technika: Bleskové reflexy
ObrazekAnko je jedno kolo nezranitelná.
Lze znovu použít: za 4 kola
Obrazek



    • Technika: Technika dvojitého sevření
ObrazekPomocí kunaie chytí nepřítele do svého sevření. Ten je zraněn za 5HP a nemůže se jedno kolo bránit.
Lze znovu použít: IhnedObrazek



    • Technika: Společná smrt dvou hadů
ObrazekZpůsobí nepříteli neblokovatelné zranění za 75HP a sebe zraní za 25HP. Vyžaduje na cíli techniku dvojitého sevření.
Lze znovu použít: za 2 kola
Obrazek
 



Obrazek Baki
ObrazekBaki je kapitánem písečného týmu (Kankuro, Temari, Gaara) a je velice záhadným, avšak loajálním jouninem v písečné vesnici. Používá jutsu na bázi vzdušné chakry.


Mise pro odemčení: Sand siblings at War (obtížnost A)

    • Technika: Technika náhrady
ObrazekBaki je jedno kolo nezranitelný.
Lze znovu použít: za 4 kola
Obrazek



    • Technika: Náhlý úder
ObrazekS použitím iluze a rychlého útoku způsobí jednomu nepříteli zranění za 20HP.
Lze znovu použít: Ihned
Obrazek


    • Technika: Vesta jouninů z písečné
ObrazekTato velice kvalitní zbroj zvýší Bakimu obranu o 75% po dobu 5 kol.
Lze znovu použít: za 4 kolaObrazekObrazek



    • Technika: Vzdušná čepel
ObrazekPomocí genjutsu vytvoří silnou vichřici a zraní nepřítele za 40HP (toto zranění nemůže být sníženo).
Lze znovu použít: za 1 koloObrazek
Obrazek




Obrazek Gaara Rehabilitated
ObrazekPo jeho osudovém boji s Narutem se z něj stal velice moudrý ninja a spojenec listové vesnice. Od té doby se stal podstatně silnějším a lépe ovládá svůj písek.


Mise pro odemčení: The Redemption of Gaara (obtížnost D a C)

    • Technika: Shukakův štít
ObrazekGaara je jedno kolo nezranitelný.
Lze znovu použít: za 4 kola
Obrazek



    • Technika: Královský pouštní pohřeb
ObrazekZvětšená verze Gaarovo pouštního pohřbu. Způsobí všem nepřátelům zranění za 40HP, na které působí písečný vodopád.
Lze znovu použít: IhnedObrazek
Obrazek

    • Technika: Mistrovské ovládání písku
ObrazekGaara využívá svůj písek na maximální obranu a útok. Po dobu 3 kol je Gaarova obrana zvýšena o 75% a jeden soupeř je zraňován za 15HP/kolo.
Lze znovu použít: za 2 kolaObrazek
Obrazek


    • Technika: Písečný vodopád
ObrazekVšichni nepřátelé jsou zraněni za 15HP a jsou na příští kolo omráčeni. Nelze použít při mistrovském ovládání písku.
Lze znovu použít: za 6 kolObrazekObrazek
Obrazek
 


Obrazek Akadou Yoroi
ObrazekSoučást tříčlenného týmu s vedoucím Kabutem při chuuninských zkouškách. Má speciální schopnost vysávat nepříteli chakru a převést ji na vlastní.


Mise pro odemčení: The Sounds Amongst the Leaves (obtížnost D a C)

    • Technika: Technika náhrady
ObrazekYoroi je jedno kolo nezranitelný.
Lze znovu použít: za 4 kola
Obrazek



    • Technika: Technika absorbce chakry
ObrazekUmožňuje po 4 kola používat jeho chakru kradoucí útoky.
Lze znovu použít: za 4 kola
Obrazek


    • Technika: Vysátí chakry
ObrazekPomocí své schopnosti ukradne jednomu nepříteli 1 bod chakry a způsobí mu zranění za 10HP. Vyžaduje aktivní techniku absorbce chakry.
Lze znovu použít: za 1 koloObrazek


    • Technika: Oslabující napadení
ObrazekPo dobu 3 kol je jeden nepřítel zraňován za 12HP/kolo a je mu ukraden 1 bod chakry za kolo.
Lze znovu použít: za 5 kolObrazek
ObrazekObrazek
 


Obrazek Umino Iruka
ObrazekIruka je jedním z učitelů na ninja akademii v listové vesnici. Je dobře obeznámen s používáním jutsu a taijutsu ve správnou chvíli a dobře toho využívá.


Mise pro odemčení: Duty of a Sensei (obtížnost B)

    • Technika: Technika náhrady
ObrazekIruka je jedno kolo nezranitelný.
Lze znovu použít: za 4 kola
Obrazek



    • Technika: Hod shurikeny
ObrazekZpůsobí jednomu cíli zranění za 20HP.
Lze znovu použít: Ihned
Obrazek



    • Technika: Čtvercová formace pečetících bomb
ObrazekTato Irukova past silně oslabí nepřítele. Jeho obrana je snížena o 100% a nemůže se jedno kolo pohnout.
Lze znovu použít: za 2 kola
ObrazekObrazek


    • Technika: Ochrana přítele
ObrazekIruka svým vlastním tělem ochrání jednoho spojence, který je jedno kolo nezranitelný. Irukova obrana je také po jedno kolo zvýšena o 50%.
Lze znovu použít: za 1 koloObrazek

 


Obrazek Shigure
ObrazekGenin z deštné vesnice. V boji využívá deštníky se smrtícími jehlami a chakru k jejich nasměrování na nepřítele.


Mise pro odemčení: A rare Opportunity (obtížnost D a C)

    • Technika: Blokování deštníkem
ObrazekShigure je jedno kolo nezranitelný.
Lze znovu použít: za 4 kola
Obrazek



    • Technika: Vyhození deštníků
ObrazekPo dobu 5 kol je Shigure schopen použít své útoky.
Lze znovu použít: za 4 kola
Obrazek



    • Technika: Jehlová sprcha
ObrazekPo dobu 3 kol je celý nepřátelský tým zraňován za 15HP/kolo.
Lze znovu použít: za 2 kola
ObrazekObrazek


    • Technika: Nasměrování jehel
ObrazekZpůsobí zranění za 25HP jednomu nepříteli.
Lze znovu použít: IhnedObrazek

 



Obrazek Demon Brothers (Démonští bratři)
ObrazekDvojice mlžných ninjů a podřízení Gatoua a Zabuzy. Specializují se na přepadávání nepřátel a roztrhání je pomocí řetězů ze shurikenů.


Mise pro odemčení: Mist ascendant (obtížnost B)

    • Technika: Iluze kaluže
ObrazekDemon brothers jsou jedno kolo nezranitelní.
Lze znovu použít: za 4 kola
Obrazek



    • Technika: Čepelnatá rukavice
ObrazekZpůsobí jednomu cíli zranění za 30HP.
Lze znovu použít: IhnedObrazekObrazek




    • Technika: Spoutání řetězy
ObrazekOmotáním cíle řetězy je neschopen se po dvě kola pohnout.
Lze znovu použít: za 1 koloObrazek
Obrazek


    • Technika: Roztrhání řetězy
ObrazekCíl který je spoután pomocí řetězů bude zraněn za 75HP.
Lze znovu použít: IhnedObrazek
Obrazek
 



Obrazek Oboro
ObrazekNinja z deštné vesnice, který se objevil při chuuninských zkouškách. V boji se specializuje na techniky iluzí a nenadálé útoky.


Mise pro odemčení: A downpour of Illusion (obtížnost D a C)

    • Technika: Mlžné klony
ObrazekPo dobu dvou kol není celý nepřátelský tým schopen obrany, Oboro je nezranitelný a jeho podzemní výpad působí dvojnásobné poškození.
Lze znovu použít: za 5 kolObrazekObrazek
Obrazek

    • Technika: Podzemní výpad
ObrazekZpůsobí nepříteli zranění za 20HP a je na jedno kolo omráčen.
Lze znovu použít: IhnedObrazek
Obrazek


    • Technika: Lehkonoý (:D) oboro
ObrazekOboro je jedno kolo nezranitelný.
Lze znovu použít: za 4 kolaObrazek




    • Technika: Explodující kunai
ObrazekCelý nepřátelský tým je zraněn za 15HP.
Lze znovu použít: Ihned
ObrazekObrazek
 




Obrazek Uchiha Itachi
ObrazekPo Sasukem další přeživší z klanu Uchiha. Umí mistrovsky ovládat Sharingan a je to zločinec typu S. Patří také do záhadné organizace a je partnerem Hoshigaki Kisameho.


Mise pro odemčení: S-rank Criminal Itachi! (obtížnost A)

    • Technika: Mangekyuu Sharingan
ObrazekPo 4 kola je Itachiho obrana zvýšena o 50% a umožňuje mu používat jeho techniky.
Lze znovu použít: za 5 kol
Obrazek


    • Technika: Tsukuyomi
ObrazekPo 2 kola se jeden nepřítel nemůže pohnout ani se bránit a Itachi mu jeho speciálním genjutsu způsobí zranění za 50HP.
Lze znovu použít: za 4 kola
ObrazekObrazek

    • Technika: Amaterasu
ObrazekItachi vytvoří pole s černými plameny a slunečním žárem, které zraňují jednoho nepřítele do konce boje za 15HP/kolo. Nemůže být na jednoho nepřítele použito dvakrát.
Lze znovu použít: za 4 kola
ObrazekObrazek

    • Technika: Jasnozřivý sharingan
ObrazekItachi je jedno kolo nezranitelný.
Lze znovu použít: za 4 kola
Obrazek
 


Obrazek Hoshigaki Kisame
ObrazekKisame je jeden ze sedmi legendárních šermířů z mlžné vesnice a je členem záhadné organizace. Je partnerem Itachiho a zločincem třídy S.


Mise pro odemčení: S-rank Criminal Kisame! (obtížnost A)

    • Technika: Rána Samehadou
ObrazekJeden nepřítel je zraněn za 20HP. V dalším kole lze použít na cíl roztrhání Samehadou
Lze znovu použít: Ihned
Obrazek

    • Technika: Roztrhání Samehadou
ObrazekNepřítel je zraněn za 10HP a kisame mu ukradne jeden bod chakry.
Lze znovu použít: Ihned
Obrazek


    • Technika: Střela vodního draka
ObrazekJeden nepřítel je zraněn za 20HP a nemůže se pohnout po dobu příštího kola.
Lze znovu použít: za 1 kolo
Obrazek


    • Technika: Technika náhrady
ObrazekKisame je jedno kolo nezranitelný.

Lze znovu použít: za 4 kola
                    

 

              Zatim jine a nove postavy jen anglicky

 
 

Sai (S)

A current member of the elite ANBU Root, Sai is an unparalleled artist who uses chakra to bring his images to life.
Requirement to unlock: Mission: A Blank Slate
 Skill:

Great Beast Painting Lion

Sai creates a number of ink lions to attack one enemy doing 35 damage to them and giving Sai 50% damage reduction for 1 turn.
 Cooldown: 0
Chakra required:
 Classes: Ranged, Physical, Nin, Static
 Skill:

Great Beast Painting Snake

Sai creates a snake made of ink to trap one enemy. That enemy is unable to reduce damage or become invulnerable this turn and is stunned for 1 turn. This skill ignores invulnerability.
 Cooldown: 1
Chakra required:
 Classes: Ranged, Physical, Nin, Cancel
 
 Skill:

Adaptive Painting

The following 4 turns if Sai; is stunned he will become invulnerable for 1 turn, has chakra removed he will gain 1 random chakra, takes damage he will do 10 more damage with Great Beast Painting Lion for 1 turn.
 Cooldown: 4
Chakra required:
 Classes: Nin, Unique, Static
 Skill:

Ink Clone

This skill makes Sai (S) invulnerable for 1 turn.
 Cooldown: 4
Chakra required:

Hatake Kakashi (S)

Kakashi has used the last couple years to improve upon his sharingan, giving him access to a new deadly but costly ability.
Requirement to unlock: Mission: From Teacher to Partner
 Skill:

Jutsu Imitation

This skill affects one enemy this turn. If that enemy uses a skill it replaces this skill the following 4 turns. This skill is invisible to enemies. It cannot copy a skill that is unique or has any sort of requirement or condition outside of chakra.
 Cooldown: 1
Chakra required:
 Classes: Ranged, Nin, Unique, Static
 Skill:

Kakashi Mangekyou

By using his newly developed Mangekyou Sharingan, Kakashi (S) warps space and time doing 45 piercing damage to one enemy. This skill cannot be countered or reflected.
 Cooldown: 1
Chakra required:
 Classes: Ranged, Chakra, Nin, Unique, Static
 Skill:

Team Tactics

Having honed his skill as a team leader, for 4 turns any enemy stuns will last one turn less on all allies. This skill is invisible to enemies.
 Cooldown: 5
Chakra required:
 Classes: Unique, Tai, Static
 Skill:

Bunshin Stand-in

This skill makes Hatake Kakashi (S) invulnerable for 1 turn.
 Cooldown: 4
Chakra required:
 Classes: Nin, Static

Yamato (S)

Yamato (S) is a member of ANBU whose real name is unknown. Given the code name Yamato by Tsunade for this mission, he is tasked to lead Team 7 while Kakashi recovers.
Requirement to unlock: Mission: A New Team Leader
 Skill:

Sanctuary Enlightenment Enclosing Palm

By using this sealing technique passed down to him through his blood, Yamato (S) does 30 damage to one enemy and that enemy ignores skills that improve their skills for 1 turn.
 Cooldown: 0
Chakra required:
 Classes: Melee, Chakra, Nin, Unique, Static
 Skill:

Four Column Prison

Yamato (S) creates an impenetrable room of wood. This skill imprisons one enemy for 3 turns and no skills may be used by or on that enemy until this skill ends.
 Cooldown: 3
Chakra required:
 Classes: Ranged, Chakra, Nin, Unique, Static
 Skill:

Wood Clone

Yamato (S) protects one ally with a clone of wood for 2 turns, countering one enemy skill that is not mental or genjutsu. The countered enemy takes 20 damage and the protected ally gains 30 destructible defense. This skill is invisible until a skill is countered.
 Cooldown: 1
Chakra required:
 Classes: Melee*, Physical*, Tai*, Nin, Static
 Skill:

Wood Locking Wall

This skill makes Yamato (S) invulnerable for 1 turn.
 Cooldown: 4
Chakra required:
 Classes: Nin, Static

Rock Lee (S)

After nearly three years Lee is now a chuunin. In his continued time as part of Team Gai his taijutsu skills have risen to new heights.
Requirement to unlock: Mission: A Genius of Hard Work
 Skill:

Konoha Shoufuu

This turn Rock Lee (S) will protect one ally by countering any enemy melee skill used on that ally and doing 30 damage to that enemy.
 Cooldown: 1
Chakra required:
 Classes: Melee, Physical, Tai, Static
 Skill:

Power of Youth

Rock Lee (S) inspires his team to try harder with his youthful power. All allies, including himself, heal 15 health. They also gain 15 points of damage reduction for 2 turns.
 Cooldown: 3
Chakra required:
 Classes: Tai, Unique, Static
 Skill:

Konoha Dai Senpuu

A more powerful version of the Konoha Senpuu. Rock Lee (S) does 30 damage to one enemy. If Konoha Senpuu is used again on this enemy in the following turn, it will do 15 more damage.
 Cooldown: 0
Chakra required:
 Classes: Melee, Physical, Tai, Static
 Skill:

Rock Lee (S) Dodge

This skill makes Rock Lee (S) invulnerable for 1 turn.
 Cooldown: 4
Chakra required:




Tenten (S)

After nearly three years Tenten is now a chuunin. In this time she has improved the diversity and strength of her ranged arsenal.
Requirement to unlock: Mission: A Genius of Ranged Combat
 Skill:

Kunai Grenade

Tenten (S) throws an explosive filled with kunai at one enemy. That enemy takes 15 damage and all other enemies take 10 damage.
 Cooldown: 0
Chakra required:
 Classes: Ranged, Physical, Tai, Static
 Skill:

Chain Spin

By spinning her chain Tenten (S) will counter the first enemy ranged physical skill that targets her for 1 turn. This skill is invisible to enemies.
 Cooldown: 2
Chakra required:
 Classes: Tai, Static
 
 Skill:

Souryuu Tensakai

Tenten (S)'s penultimate attack. This skill does 35 piercing damage to all enemies.
 Cooldown: 3
Chakra required:
 Classes: Ranged, Physical, Tai, Unique, Static
 Skill:

Tenten (S) Dodge

This skill makes Tenten (S) invulnerable for 1 turn.
 Cooldown: 4
Chakra required:
 Classes: Tai, Static
 

Hyuuga Neji (S)

The only one of the original genins to make it to the level of jounin, Neji has greatly increased his ability with both byakugan and gentle fist taijustu.
Requirement to unlock: Mission: Pride of the Hyuga
 Skill:

Hakke Kuushou

A newly developed gentle fist skill, Neji (S) sends a blast of chakra filled air at one enemy who takes 20 damage and loses 1 ninjutsu from their chakra pool.
 Cooldown: 0
Chakra required:
 Classes: Ranged, Physical, Tai, Unique, Static
 Skill:

Hakke Hasangeki

Using this new gentle fist skill Neji (S) does 30 damage to one enemy who also loses 1 taijutsu and 1 ninjutsu from their chakra pool.
 Cooldown: 1
Chakra required:
 Classes: Melee, Chakra, Tai, Unique, Static
 
 Skill:

Chakra Disruption

By leaking chakra from each of his chakra nodes Neji (S) will counter any enemy chakra skills used against him for 2 turns. This skill is invisible to enemies.
 Cooldown: 3
Chakra required:
 Classes: Nin, Unique, Static
 Skill:

Kaiten

This skill makes Hyuga Neji (S) invulnerable for 1 turn.
 Cooldown: 4
Chakra required:
 Classes: Tai, Unique, Static
 
 

Maito Gai (S)

The continued leader of Team Gai, Gai's taijutsu techniques are flawless and his ability to unlock chakra gates is to be feared.
Requirement to unlock: Mission: The Green Beast
 Skill:

Nunchaku Taijutsu

Maito Gai (S) attacks one enemy doing 15 damage for 3 turns. Additionally, for 3 turns any enemy who uses a melee skill against Gai (S) will take 20 damage.
 Cooldown: 2
Chakra required:
 Classes: Melee, Physical, Tai, Interrupt
 Skill:

View Gate Release

Gai (S) ignores all enemy skills except damage, gains 90% damage reduction, takes 10 affliction damage per turn, Nunchaku Taijutsu will do double damage and Asa Kujaku may be used. This skill is permanent but using it again on himself will end it.
 Cooldown: 0
Chakra required:
 Classes: Tai, Unique, Static
 
 Skill:

Asa Kujaku

Punching one enemy so fast flames appear, Gai (S) does 75 piercing damage to that enemy.
 Cooldown: 0
Chakra required:
 Classes: Melee, Physical, Tai, Unique, Static
 Skill:

Gai (S) Block

This skill makes Maito Gai (S) invulnerable for 1 turn.
 Cooldown: 4
Chakra required:
 Classes: Tai, Static
 
 

Chiyo (S)

The grandmother of Sasori and elder ninja of the Sand Village, Chiyo is a well known and accomplished puppet master and builder.
Requirement to unlock: Mission: Coming Out of Retirement
 Skill:

White Secret Attack Taijutsu Rampage

Chiyo (S) directs some of her puppets to wreak havoc upon the battlefield doing 20 damage to one random enemy for 2 turns.
 Cooldown: 1
Chakra required:
 Classes: Ranged, Physical, Tai, Unique, Interrupt
 Skill:

Sanbou Kyuukai

This skill does 20 piercing damage to one enemy and that enemy is stunned for 1 turn. This skill ignores invulnerability.
 Cooldown: 2
Chakra required:
 Classes: Ranged, Chakra, Nin, Unique, Static
 
 Skill:

Ally Puppetry

Chiyo (S) controls one ally like a puppet. That ally gains 25% damage reduction and their melee damage is increased 25% for 2 turns.
 Cooldown: 1
Chakra required:
 Classes: Nin, Unique, Cancel
 Skill:

Chakra Shield

This skill makes Chiyo (S) invulnerable for 1 turn.
 Cooldown: 4
Chakra required:
 Classes: Nin, Unique, Static
 
 

Kazekage Gaara (S)

After a few short years and much soul-searching, Gaara has risen to be his village's Kazekage. Rather than destroying others he now protects those he cares about to prove his existence.
Requirement to unlock: Mission: Finding His Purpose
 Skill:

Desert Missile

Using thin ropes of sand Kazekage Gaara hunts down one enemy doing 5 piercing damage to them.
 Cooldown: 0
Chakra required:
 Classes: Ranged, Physical, Nin, Static
 Skill:

Desert Prison

Kazekage Gaara entraps and crushes one enemy in a giant maw of sand stunning them for 1 turn and doing 10 damage to them.
 Cooldown: 1
Chakra required:
 Classes: Ranged, Physical, Nin, Cancel
 
 Skill:

Sand Summoning

When first used, Gaara will do triple damage and damage to Gaara is reduced 10 points. On the second use, Gaara will do quintuple damage and damage to Gaara is reduced 20 points. This skill can only be used twice. Each time it is used all his allies gain 15 destructible defense.
 Cooldown: 3
Chakra required:
 Classes: Nin, Unique, Static
 Skill:

Sand Sphere

This skill makes Kazekage Gaara (S) invulnerable for 1 turn.
 Cooldown: 4
Chakra required:
 Classes: Nin, Unique, Static
 
 
 

Four Tail Kyuubi Naruto (S)

Naruto, after giving into his rage and manifesting a fourth tail ceases to be himself. In this state Naruto becomes a mindless being of rage and destruction but the price is his own life.
Requirement to unlock: Mission: What Lies Beneath
 Skill:

Four Tails Transformation

Naruto gains 15 points of damage reduction and 30 points of destructible defense. He takes 10 affliction damage each turn and he ignores heals and stuns. Naruto can use his other skills while this skill is in use. This skill may be used once and is permanent.
 Cooldown: 0
Chakra required:
 Classes: Affliction*, Nin, Unique, Static
 Skill:

Shockwave Smash

Four Tail Kyuubi Naruto (S) smashes the ground before him creating a huge shockwave. All enemies take 20 piercing damage.
 Cooldown: 0
Chakra required:
 Classes: Ranged, Chakra, Tai, Unique, Static
 
 Skill:

Compressed Chakra Blast

Four Tail Kyuubi Naruto (S) gathers an immense amount of chakra and fires it at one enemy who takes 50 piercing damage.
 Cooldown: 2
Chakra required:
 Classes: Ranged, Chakra, Nin, Unique, Static
 Skill:

Skin of Chakra

This skill makes Four Tail Kyuubi Naruto (S) invulnerable for 1 turn.
 Cooldown: 4
Chakra required:
 Classes: Nin, Unique, Static
 
 

Orochimaru (S)

Orochimaru returns, strong as ever and with some new tricks up his sleeve. But his body seems to be on borrowed time.
Requirement to unlock: Mission: Return of the Snake
 Skill:

Second Skin

Orochimaru (S) has learned a way to regenerate by shedding his skin like a snake. If he uses this skill when he is at or below 20 health his health will return to 60. This skill has no effect if over 20 health.
 Cooldown: 2
Chakra required:
 Classes: Nin, Static, Unique
 Skill:

Sword Snake Horde

Orochimaru (S) regurgitates a horde of snakes who themselves produce swords from their mouths doing 15 damage to all enemies.
 Cooldown: 0
Chakra required:
 Classes: Ranged, Physical, Nin, Static
 
 Skill:

Extended Kusanagi

Orochimaru (S) extends the length of his famed sword Kusanagi to pin down and harm one enemy. That enemy takes 20 piercing damage and is stunned for 2 turns.
 Cooldown: 4
Chakra required:
 Classes: Ranged, Physical, Tai, Unique, Cancel
 Skill:

Triple Rashoumon

This skill makes Orochimaru (S) invulnerable for 1 turn.
 Cooldown: 4
Chakra required:
 Classes: Nin, Static
 

Kisame Body Double (S)

By using one of Pein's techniques a Sand Nin spy for Akatsuki is changed to look like Kisame. The body double is controlled by Kisame but only has a third of his chakra.
Requirement to unlock: Mission: Return of a Rival?
 Skill:

Explosive Water Shock Wave

Kisame Body Double (S) fills the battlefield with water. For 4 turns all enemies who use a skill will have the cooldown of that skill increased by two turns and all allies including KBD will lose one less chakra if a chakra removal skill is used on them.
 Cooldown: 4
Chakra required:
 Classes: Ranged, Affliction, Nin, Static
 Skill:

Water Prison Technique

Kisame Body Double (S) captures one enemy in a bubble of water isolating them from battle. For one turn that enemy is stunned, takes 10 affliction damage and no other skill may be used on them. Kisame Body Double also gains 15 destructible defense for one turn.
 Cooldown: 1
Chakra required:
 Classes: Melee, Chakra, Nin, Static
 Skill:

Five Man-Eating Sharks

Kisame Body Double summons five sharks of water who attack one enemy doing 25 damage for 2 turns. This skill will last 3 turns if used during Explosive Water Shock Wave.
 Cooldown: 0
Chakra required:
 Classes: Ranged, Physical, Nin, Interrupt
 Skill:

Kisame Body Double (S) Water Clone

This skill makes Kisame Body Double (S) invulnerable for 1 turn.
 Cooldown: 4
Chakra required:
 Classes: Nin, Static

Itachi Body Double (S)

By using one of Pein's techniques a Sand Nin spy for Akatsuki is changed to look like Itachi. The body double is controlled by Itachi but only has a third of his chakra.
Requirement to unlock: Mission: The Real Itachi?
 Skill:

Finger Genjutsu

This turn if the affected enemy uses any skill on Itachi Body Double (S) or his allies that skill will be countered and that enemy will take 10 damage and have 1 genjutsu chakra stolen from their pool. The target is invisible to enemies.
 Cooldown: 1
Chakra required:
 Classes: Ranged, Mental, Gen, Static
 Skill:

Genjutsu Reversal

For 2 turns if any enemy uses a non-unique genjutsu or ninjutsu skill on Itachi Body Double (S) he will reflect that skill onto the enemy who used it. This skill is invisible to enemies.
 Cooldown: 5
Chakra required:
 Classes: Gen, Static
 Skill:

Goukakyuu no Jutsu

Itachi Body Double (S) creates a large fireball that scorches the battlefield. All enemies take 15 damage and then take an additional 10 piercing damage the following turn.
 Cooldown: 1
Chakra required:
 Classes: Ranged, Chakra, Nin, Static
 Skill:

Illusionary Raven Bunshin

This skill makes Itachi Body Double (S) invulnerable for 1 turn.
 Cooldown: 4
Chakra required:
 Classes: Gen, Static
 
 

Deidara (S)

A former ninja of the Earth Village and now a junior Akatsuki member, Deidara is able to fuse clay and chakra to create devastating explosives.
Requirement to unlock: Mission: A True Artist
 Skill:

Clay Mold

First use changes Small Explosives into Medium. Second use changes Medium Explosives into Large. Third use changes Large Explosives into Small. This skill is Invisible to enemies.
 Cooldown: 0
Chakra required:
 Classes: Nin, Unique, Static
 Skill:

Explosives - Small ,Medium, Large

Small: Does 20 piercing damage to one enemy and ignores invulnerability. Medium: Does 35 damage to one enemy. Large: Does 30 damage to all enemies.
 Cooldown: 0
Chakra required:
 Classes: Ranged, Chakra, Nin. Unique, Static
 
 Skill:

Art is a Bang

Deidara uses one of his clay clones to make a huge explosion doing 45 damage to all enemies. This skill may only be used once.
 Cooldown: None
Chakra required:
 Classes: Ranged, Chakra, Nin, Unique, Static
 Skill:

Clay Clone

This skill makes Deidara (S) invulnerable for 1 turn.
 Cooldown: 4
Chakra required:
 Classes: Nin, Static
 
 

Sasori of the Red Sand (S)

Sasori (S) is a senior Akatsuki member and a legendary puppet master. He is even rumored to have defeated an entire nation with puppets alone.
Requirement to unlock: Mission: Master of Puppets
 Skill:

Puppet Mastery

Sasori (S) may use Needle Shot and Tail Strike and gains 20 destructible defense. At 70 health he may use Arm Trap and Iron Sand and gains 25 destructible defense. At 40 health he may use 100 Puppets and Fire-Water and gains 35 destructible defense. This skill is permanent.
 Cooldown: 0
Chakra required:
 Classes: Tai, Unique, Static
 Skill:

Needle Shot, Arm Trap, 100 Puppets

Needle Shot: 10 damage to one enemy and they take 5 affliction damage every turn after. Arm Trap: One enemy takes 10 affliction damage for 4 turns. 100 Puppets: All enemies take 25 damage.
 Cooldown: 0
Chakra required:
 Classes: Ra,Ph(1,3),Af*(1,2),Ta(1,3),Un, Static
 
 Skill:

Tail Strike, Iron Sand, Fire-Water

Tail Strike: One enemy takes 20 damage and they take 5 affliction damage every turn after. Iron Sand: All enemies take 20 damage and they take 5 affliction damage every turn after. Fire-Water: One enemy takes 50 damage.
 Cooldown: 2
Chakra required:
 Classes: Me(t1),Ra(2,3),Ph(1,2),Ch(3),Af*(1,2),Ta(1),Ni(2,3),Un, St
 Skill:

Core Shift

This skill makes Sasori of the Red Sand (S) invulnerable for 1 turn.
 Cooldown: 4
Chakra required:
 Classes: Gen, Unique
 
 
 
 

Mise sem nebudu dávat díky za pochopení

 

Já muj bratranec a kámoš v naruto-aréně


 

 

Moji kámoši v naruto-aréně

 

 

 Vytvořeno službou WebSnadno.cz  |  Nahlásit protiprávní obsah!  |   Mapa stránek