|
Naruto-arena | |
Základy hry
Souboje v Naruto-areně probíhají mezi dvěma týmy, v každém z nich jsou 3 postavy. Každý hráč si na obrazovce s výběrem postav přetáhne z pravého sloupce nahoře jakoukoli postavu dolů, místo tří ikonek postav (na začátku Naruto, Sasuke, Sakura) a tyto postavy budou bojovat v bitvách. Každá postava začíná v boji se 100HP (body zdraví). Vaším úkolem je snížit u všech oponentovo postav počet bodů zdraví na nulu. Pro správné provedení je nutno vymyslet dobrou taktiku a strategii, jakým způsobem zničit nepřítele.
Použitím chakry jsou postavy schopny vykonat různé techniky. Tyto techniky jsou například omráčení (stun), obrana (defend) nebo útok (damage). V každém kole hráč dostane jeden bod chakry za každou živou postavu v týmu. Hráč má na tah 60 sekund. Jakmile použije techniky, které vybral, stiskne tlačítko "press when ready", poté hraje soupeř.
V boji vybíráte techniky, které má daná postava použít. Za prvé, musíte kliknout na jednu ze třech postav (nalevo okna) z Vašeho týmu, které jste vybrali před začátkem boje. Poté vyberete některou z dostupných technik, na kterou máte potřebné množství chakry (viz níže). Jestliže obrázek s technikou není barevný, nemáte dostatek chakry na jeho použití (pokud je na něm číslo, musíte počkat tolik kol před použitím kolik je hodnota čísla). Potom co vyberete nějakou techniku, začnou Vám žlutě blikat ty postavy, na které je možno danou techniku použít. Kliknutím na žlutě blikající postavu techniku použijete. Pokud chcete danou techniku zrušit před použitím, klikněte třeba na Váš avatar, pokud chcete techniku zrušit už po použití, klikněte na malý obrázek techniky, který se objevil u té postavy na kterou byla technika použita. Poté je samozřejmě použitá chakra odečtena z Vaší zásoby chakry. Pokud toto provedete se všemi postavami, stiskněte "press when ready". Pokud se poté objeví na obrazovce podokno s chakrami a "+" a "-" tak to znamená, že jste použili náhodnou (černou) chakru a zde klikáním na "+" u dané chakry, vyberete tu chakru kterou chcete použít jako náhodnou (vyberte tu kterou nejméně potřebujete), pokud chcete nějakou chakru vrátit do své zásoby chakry, klikněte ne "-" a vyberte jiný druh. Tato chakra bude také odečtena ze zásob. Poté klikněte na OK a bude hrát soupeř.
Na začátku boje dostane jeden z hráčů 1 bod chakry. To je hráč, který zahajuje prvním krokem. Když jeho kolo skončí, jeho soupeř už dostane plný počet chakry tj. 3 body. Poté už oba hráči dostávají klasicky za 1 živou postavu v týmu - 1 bod chakry. Tyto body hráč dostane rozděleny náhodně na začátku každého kola. Nevyužitá chakra z minulého kola se přenáší do kola dalšího. Pro upozornění... černý symbol "T" udává celkový součet Vaší chakry (náhodná) která je pro Vás k dispozici.
Jak již bylo výše zmíněno, chakra se používá na vyvolání různých technik. Každá technika vyžaduje rozdílné množství a typy chakry.
V této hře jsou 4 druhy chakry:
Pokrevní linie (bloodline)
Umění boje (taijutsu)
Ninja techniky (ninjutsu)
Techniky iluzí a mysli (genjutsu)
Šance na získání konkrétní chakry je 25%, jelikož jsou zde pouze 4 druhy. Tzn. chakra přichází náhodně a můžete dostat i více bodů stejné chakry za kolo. Mimo tyto základní druhy některé techniky potřebují náhodnou chakru (random) . Tento druh chakry může být zastoupen jakýmkoliv druhem chakry z výše uvedených. Na konci kola vybere, který druh a jaké množství chakry má být zastoupeno místo náhodné (viz výše).
Postavy
Naruto-arena se zaměřuje na taktiky a týmovou strategii. Vybrání správného týmu je jednou ze základních věcí, kterou dobře promyslet. Vytváříte tříčlenný tým, který by měl být schopen spolupracovat, a který by měl mít správně rozloženou chakru. V průběhu hraní narazíte na mnoho hráčů s rozdílnými strategiemi a týmy. Vaším úkolem je najít nejlepší taktiku a zlepšovat se v jejím používání ve správný okamžik.
Uzumaki Naruto
Používáním jeho typického jutsu - stínových klonů, je Naruto schopen použít účinné útoky jako jsou Uzumaki Naruto kombo a Rasengan.
Naruto vytvoří několik stínových klonů skrývajících jeho pravé tělo, po dobu 3 kol je narutova obrana zvýšena o 33% a může být použit rasengan.
Lze znovu použít: za 4 kola
Třídy: Nin, Static
- Technika: Uzumaki Naruto kombo
Způsobí jednomu soupeři zranění za 15HP, pokud jsou vyvolány stínové klony, způsobí zranění za 30HP.
Lze znovu použít: Ihned
Třídy: Melee, Physical, Tai, Static
Rasengan způsobí jednomu soupeři zranění za 45HP a cíl nemůže jedno kolo použít žádnou techniku. Vyžaduje vyvolání stínových klonů.
Lze znovu použít: za 1 kolo
Třídy: Melee, Chakra, Nin, Static
Naruto je jedno kolo nezranitelný.
Lze znovu použít: za 4 kola
Třídy: Nin, Static
Haruno Sakura
Díky tréninku od Tsunade je Sakura schopná pěstí omráčit nepřítele a léčit své spojence.
Rozběsněná Sakura způsobí o 100% vyšší poškození jejím KO úderem a její obrana se zvýší o 50% na 5 kol.
Lze znovu použít: za 5 kola
Třídy: Unique, Static
Způsobí jednomu soupeři zranění za 15HP a omráčí ho na jedno kolo, jestliže je Sakura rozzuřená, způsobí zranění za 30HP.
Lze znovu použít: Ihned
Třídy: Melee, Physical, Tai, Static
Sakura svojí chakrou vyléčí jednomu spojenci 30HP.
Lze znovu použít: Ihned
Třídy: Nin, Static
- Technika: Technika náhrady
Sakura je jedno kolo nezranitelná.
Lze znovu použít: za 4 kola
Třídy: Nin, Static
Uchiha Sasuke
Jediný přeživší z klanu Uchiha. Používá svůj sharingan pro zlepšení své obrany a vyvolání silných útoků.
- Technika: Technika náhrady
Sasuke je jedno kolo nezranitelný.
Lze znovu použít: za 4 kola
Třídy: Nin, Static
Sasuke aktivuje svůj sharingan a jeho obrana je po 3 kola zvýšena o 50%. Také zaměří jednoho nepřítele, který se po 3 kola nemůže bránit
Lze znovu použít: za 2 kola
Třídy: Ranged, Affliction, Unique, Static
Způsobí jednomu nepříteli zranění za 60HP. Cíl Chidori musí být nejprve zaměřen Sharinganem.
Lze znovu použít: za 1 kolo
Třídy: Melee, Chakra, Nin, Static
Způsobí jednomu cíli zranění za 30HP
Lze znovu použít: Ihned
Třídy: Melee, Physical, Tai, Static
Shiro Haku
Je to jediný přeživší z jeho klanu. Je to podřízený Zabuzy a jeho dědičná technika mu umožní ochromit či útočit na nepřátele.
Způsobí jednomu cíli zranění za 30HP, pokud jsou aktivována démonická zrcadla, haku útočí na celý soupeřův tým.
Lze znovu použít: Ihned
Třídy: Ranged, Physical, Tai, Static
Zasáhnutím kritických míst, dokáže haku na 2 kola ochromit nepřítele. Pokud jsou aktivována démonická zrcadla, Haku útočí na celý soupeřův tým.
Lze znovu použít: za 2 kola
Třídy: Ranged, Affliction, Tai, Cancel
- Technika: Ledová Démonická zrcadla
Haku vytvoří svá démonická zrcadla, pomocí kterých je mu umožněno po 3 kola útočit na celý tým najednou. Po tuto dobu je také Haku nezranitelný.
Lze znovu použít: za 5 kol
Třídy: Nin, Unique, Static
- Technika: Zrcadlový přesun
Haku je jedno kolo nezranitelný.
Lze znovu použít: za 4 kola
Třídy: Gen, Unique, Static
Rock Lee
Lee je taijutsu specialista pod vedením Maito Gaie. Díky němu se naučil otevřít chakrové brány a jeho primární lotus je díky tomu extrémně silný.
Po dobu 5 kol bude Lee útočit na jeden cíl. Celkové zranění bude činit 75HP a po tuto dobu je Leeho obrana zvýšena o 66%.
Lze znovu použít: za 4 kola
Třídy: Melee, Physical, Tai, Interrupt
- Technika: Otevření páté chakrové brány
Lee ztratí 75% jeho současných HP, ale jeho technika Lotus bude mít 400% účinnost po dobu 2 kol.
Lze znovu použít: za 4 kola
Třídy: Tai, Unique, Static
Způsobí jednomu nepříteli zranění za 30HP, pokud má Lee otevřenou 5. chakrovou bránu, ubírá 120HP.
Lze znovu použít: Ihned
Třídy: Melee, Physical, Tai, Static
Lee je jedno kolo nezranitelný.
Lze znovu použít: za 4 kola
Třídy: Tai, Static
Tenten
Tenten je skutečná mistryně zbraní. Během sekundy dokáže na jednoho či více nepřátel vrhnout stovky zbraní a nepřítel má jen malou šanci na útěk.
- Technika: Vyvolání dvojitých draků
Tenten připravuje své útoky. Příprava vydrží 5 kol
Lze znovu použít: za 4 kola
Třídy: Tai, Static
- Technika: Útok dvojití draci
Způsobí celému oponentovo týmu zranění za 30HP. Vyžaduje vyvolání dvojitých draků.
Lze znovu použít: Ihned
Třídy: Ranged, Physical, Tai, Static
- Technika: Past dvojitých draků
Celý nepřátelský team se nemůže jedno kolo pohnout.
Lze znovu použít: za 3 kola
Třídy: Ranged, Physical, Tai, Stati
- Technika: Technika náhrady
Tenten je jedno kolo nezranitelná.
Lze znovu použít: za 4 kola
Třídy: Nin, Static
Hyuuga Neji
Neji je nejtalentovanějším ninjou klanu Hyuuga. Jeho perfektní ovládání Byakuganu skombinované s Jemnou pěstí dokáže být pro nepřátele smrtící.
Neji útočí na soupeře po 2 kola a každé kolo ho zraní za 25HP.
Lze znovu použít: za 1 kolo
Třídy: Melee, Physical, Tai, Unique, Interrupt
- Technika: Osm triagramů - Nebeská rotace
Zraní celý soupeřův tým za 15HP a Neji je jedno kolo nezranitelný.
Lze znovu použít: za 1 kolo
Třídy: Melee, Chakra, Tai, Unique, Static
- Technika: Osm triagramů - 64 úderů
Po dobu 5 kol bude nepřítel ztrácet 1 chakru za kolo - nelze přerušit a nebude po dobu 5 kol schopný se bránit.
Lze znovu použít: za 6 kol
Třídy: Melee, Physical, Tai, Unique, Static, Interrupt*
- Technika: Technika náhrady
Neji je jedno kolo nezranitelný.
Lze znovu použít: za 4 kola
Třídy: Nin, Static
Pouštní Gaara
Gaara je Jinchuuriki s démonem Shukaku. Ten mu umožňuje použít písek na rychlé zabití nepřítele, ale také mu dává ultimátní obranu.
Po dobu 5 kol bude Gaarova obrana zvýšena o 75%.
Lze znovu použít: za 4 kola
Třídy: Nin, Unique, Static
Pokud je cíl v pouštní rakvi, nemůže se bránit ani použít techniky po dobu dvou kol. Po tuto dobu lze také použít pouštní pohřeb.
Lze znovu použít: za 1 kolo
Třídy: Ranged, Physical, Nin, Cancel
Gaara rozdrtí nepřítele pískem, a ten ztratí 100% HP, podmínkou je že musí být použita pouštní rakev.
Lze znovu použít: Ihned
Třídy: Ranged, Physical, Nin, Static
Gaara je jedno kolo nezranitelný.
Lze znovu použít: za 4 kola
Třídy: Unique, Static
Inuzuka Kiba
Kiba je členem klanu Inuzuka, který používá jako doprovod a spojence v bitvách psy. Jakmile se spojí se svým Akamarem, můžou být oba extrémně silní.
- Technika: Dynamické vzdušné značkování
Akamaru označkuje všechny nepřátele, kteří se stávají cílem dvouhlavého vlka a Garougy.
Lze znovu použít: Ihned
Třídy: Ranged, Affliction, Unique, Static
Po dobu 3 kol bude Kiba zraňovat označkované nepřátele za 20HP v každém kole a léčit se za 5HP každé kolo. Po tuto dobu je také Kiba nezranitelný.
Lze znovu použít: za 1 kolo
Třídy: Melee, Physical, Tai, Unique, Interrupt
Kiba zaútočí na jednoho označkovaného nepřítele a způsobí mu zranění za 30HP. Pokud je ve formě dvouhlavého vlka, způsobí zranění 60HP.
Lze znovu použít: za 6 kol
Třídy: Melee, Physical, Tai, Unique, Static
Kiba je jedno kolo nezranitelný.
Lze znovu použít: za 4 kola
Třídy: Tai, Static
Aburame Shino
Shino je jeden z členů klanu Aburame, kteří používají pro boj brouky. Shinovi brouci dokážou nepříteli požírat chakru a také chránit Shinův tým.
- Technika: Požírání chakry
Každý cíl, který má na sobě samičku brouka ztratí 15HP a bude mu ukradena 1 chakra (lze tedy max. ukradnout 3 chakry za kolo). Toto zranění nemůže být sníženo.
Lze znovu použít: za 1 kolo
Třídy: Ranged, Affliction, Unique, Static
Shino je jedno kolo nezranitelný.
Lze znovu použít: za 4 kola
Třídy: Nin, Unique, Static
Shino umístí na jednoho nepřítele samičku brouka.
Lze znovu použít: Ihned
Třídy: Ranged, Affliction, Unique, Static
Celý Shinův tým je po 2 kola nezranitelný.
Lze znovu použít: za 5 kol
Třídy: Unique, Static
Hyuuga Hinata
Hinata je stydlivá dívka z klanu Hyuuha, která vymyslela nové bojové techniky. Při jejích útocích dokáže perfektně kontrolovat svou chakru.
Způsobuje zranění 20HP za kolo a odstraňuje 2 chakry za kolo jednomu nepříteli. Vyžaduje Byakugan.
Lze znovu použít: za 3 kola
Třídy: Melee, Physical, Tai, Unique, Interrupt
Hinata je nyní po dobu 5 kol schopna použít své útoky.
Lze znovu použít: za 4 kola
Třídy: Unique, Static
- Technika: Útok osmi trigramů 64 úderů
Způsobí celému soupeřovo tým zranění za 25HP a následující kolo je obrana Hinatina týmu zvýšena o 50%.
Lze znovu použít: Ihned
Třídy: Melee, Chakra, Tai, Unique, Static
- Technika: Ochrana osmi trigramů 64 úderů
Hinata je jedno kolo nezranitelná.
Lze znovu použít: za 4 kola
Třídy: Tai, Unique, Static
Kankuro
Kankuro je mistr v ovládání loutek, a pouze je používá v boji, dokáže s nimi velice silně útočit a otrávit nepřítele.
- Technika: Technika výměny s loutkou
Kankuro je jedno kolo nezranitelný.
Lze znovu použít: za 4 kola
Třídy: Nin, Unique, Static
- Technika: Příprava loutek
Kankuro připraví své loutky k útoku po dobu 5 kol.
Lze znovu použít: za 4 kola
Třídy: Unique, Static
Způsobuje zranění celému soupeřovo týmu za 10HP každé kolo po dobu tří kol. Vyžaduje přípravu loutek a toto zranění nemůže být sníženo.
Lze znovu použít: za 3 kola
Třídy: Ranged, Affliction, Tai, Static
- Technika: Tajná černá technika - Pekelný útok
Způsobí jednomu cíli zranění za 60HP. Vyžaduje přípravu loutek.
Lze znovu použít: Ihned
Třídy: Ranged, Physical, Tai, Unique, Static
Nara Shikamaru
Shikamaru je ten nejlínější a nejznuděnější ninja v listové vesnici. Jako člen klanu Nara může ovládat stíny, pomocí kterých může chytit nebo zranit nepřátele.
Shikamaru vymýšlí strategii, po dobu 4 kol bude schopen útočit.
Lze znovu použít: za 3 kola
Třídy: Unique, Static
- Technika: Stínové svázání
Spoutá nepřítele na 2 kola, takže nemůže použít žádné techniky a zvýší účinek stínového škrcení o 50%. Vyžaduje meditaci.
Lze znovu použít: za 4 kola
Třídy: Ranged, Chakra, Nin, Cancel
- Technika: Stínové škrcení
Způsobí zranění za 30HP jednomu nepříteli. Vyžaduje meditaci.
Lze znovu použít: Ihned
Třídy: Ranged, Chakra, Nin, Cancel
- Technika: Technika náhrady
Shikamaru je jedno kolo nezranitelný.
Lze znovu použít: za 4 kola
Třídy: Nin, Static
Yamanaka Ino
Ino je členem klanu Yamanaka. Tento klan má schopnost ovládat mysl ostatních, pomocí těchto technik může Ino znehybnit nebo zevnitř zraňovat nepřítele.
Po 3 kola se Ino přenese do těla nepřítele. Po tuto dobu není nepřítel schopen pohybu a nemůže se bránit.
Lze znovu použít: za 4 kola
Třídy: Ranged, Gen, Cancel
- Technika: Umění Valentýnu
Způsobí mu zranění za 25HP. Musí být aktivní výměna mysli.
Lze znovu použít: Ihned
Třídy: Classes: Ranged, Physical, Gen, Static
- Technika: Narušení harmonie těla a mysli
Cíl napadne náhodného spojence a způsobí mu zranění za 25HP. Toto zranění nemůže být blokováno a oběť se nemůže bránit a pohybovat po dobu dalšího kola.
Lze znovu použít: Ihned
Třídy: Ranged, Mental, Gen, Static
- Technika: Technika náhrady
Ino je jedno kolo nezranitelná.
Lze znovu použít: za 4 kola
Třídy: Nin, Static
Akimichi Chouji
Chouji je jedním z členů klanu Akimichi, kteří v boji používají speciální bojové pilulky, které ve spojení s jejich zvětšovacími technikami můžou způsobit značná zranění.
- Technika: Technika náhrady
Chouji je jedno kolo nezranitelný.
Lze znovu použít: za 4 kola
Třídy: Nin, Static
- Technika: Pilulky klanu Akimichi
Každá pilulka zvýší zranění, které Chouji způsobuje o 100%, ale zraní ho za 20HP. Chouji si může vzít max. 3 pilulky za boj.
Lze znovu použít: Ihned
Třídy: Melee, Physical, Tai, Static
Po dobu dvou kol je z Choujiho masový tank, který jednomu soupeři způsobí zranění 10HP za kolo a Chouji je po tuto dobu nezranitelný.
Lze znovu použít: za 2 kola
Třídy: Melee, Physical, Tai, Interrupt
- Technika: Částečné zvětšení
Způsobí zranění za 20HP jednomu soupeři.
Lze znovu použít: Ihned
Třídy: Melee, Physical, Tai, Static
Temari
Temari je starší sestra Gaary a Kankura. Používá k útokům a obraně svůj obrovský vějíř, kterým dokáže způsobit velké poškození i na velkou vzdálenost.
- Technika: Sekající tornádo
Způsobí celému nepřátelskému týmu zranění za 25HP.
Lze znovu použít: Ihned
Třídy: Ranged, Physical, Tai, Static
Celý Temarin tým je po dvě následující kola nezranitelný.
Lze znovu použít: za 5 kol
Třídy: Tai, Static
- Technika: Přivolání Katamari
Způsobí celému nepřátelskému týmu zranění za 35HP.
Lze znovu použít: za 1 kolo
Třídy: Ranged, Physical, Nin, Unique, Static
Temari je jedno kolo nezranitelná.
Lze znovu použít: za 4 kola
Třídy: Tai, Static
Jiroubou
Jiroubou je největší člen skupiny zvučné čtyřky. Jeho bojové techniky obsahují psychycké techniky spojené s dokonalým ovládáním země.
Mise pro odemčení: The search for Jiroubou (obtížnost D a C)
Způsobí jednomu cíli zranění za 30HP.
Lze znovu použít: Ihned
Třídy: Melee, Physical, Tai, Static
Způsobí celému nepřátelskému týmu zranění za 20HP.
Lze znovu použít: Ihned
Třídy: Ranged, Physical, Tai, Static
- Technika: Zemná bariéra - Koule bláta
Jiroubou zavře celý nepřátelský tým do hliněné koule a vysaje mu 2 body chakry. Další kolo je také Jiroubův tým nezranitelný.
Lze znovu použít: za 5 kol
Třídy: Ranged, Affliction, Nin, Static
Jiroubou je jedno kolo nezranitelný.
Lze znovu použít: za 4 kola
Třídy: Tai, Static
Kidoumaru
Kidoumaru používá v boji jako své pomocníky pavouky. Má šest rukou a jeho schopností je vytvářet zbraně a zbroje pomocí speciální hmoty podobné pavučině.
Mise pro odemčení: The search for Kidoumaru (obtížnost D a C)
- Technika: Přivolání Kyodaigumo
Po dobu 5 kol ubírá přivolaná pavoučice 12HP celému nepřátelskému týmu a obrana Kidoumara je zvýšena o 33%.
Lze znovu použít: za 4 kola
Třídy: Ranged, Affliction, Nin, Unique, Interrupt
Spoutá jednoho nepřítele po dobu 2 kol.
Lze znovu použít: za 1 kolo
Třídy: Ranged, Affliction, Nin, Unique, Cance
Způsobí jednomu nepříteli zranění za 50HP.
Lze znovu použít: za 1 kolo
Třídy: Ranged, Physical, Tai, Unique, Static
Kidoumaru je jedno kolo nezranitelný.
Lze znovu použít: za 4 kola
Třídy: Unique, Static
Tayuya
Jedinou zbraní Tayuyi je její flétna, pomocí které může používat genjutsu a ovládat vyvolané démony Doki.
Mise pro odemčení: The search for Tayuya (obtížnost D a C)
Vyvolaní démoni způsobují po dobu 2 kol zranění všem nepřátelům 12HP za kolo a Tayuyina obrana je zvýšena o 25%.
Lze znovu použít: za 1 kol
Třídy: Ranged, Physical, Tai, Unique, Interrupt
- Technika: Chakroví Doki duchové
Způsobí jednomu nepříteli zranění za 5HP a zničí jeden bod chakry. Vyžaduje vyvolání Doki.
Lze znovu použít: Ihned
Třídy: Ranged, Mental, Gen, Unique, Static
- Technika: Iluze démonické flétny
Tímto genjutsu Tayuya zabrání celému nepřátelskému týmu pohnout se po dobu příštího kola.
Lze znovu použít: za 5 kol
Třídy: Ranged, Gen, Unique, Static
Tayuya je jedno kolo nezranitelná.
Lze znovu použít: za 4 kola
Třídy: Tai, Unique, Static
Sakon
Sakon má na zádech obvykle druhou hlavu. Ta patří jeho bratru Ukonovi, který s ním sdílí jedno tělo. Dokáže se také dostat do nepřítelova těla a zničit ho zevnitř.
Mise pro odemčení: The search for Sakon (obtížnost D a C)
Sakon si vyléčí 35HP a odstraní techniku parazita.
Lze znovu použít: Ihned
Třídy: Unique, Static
Způsobí nepříteli zranění za 40HP. Při účinku techniky parazita pouze 20HP.
Lze znovu použít: Ihned
Třídy: Melee, Physical, Tai, Unique, Stati
- Technika: Technika parazita
Každé kolo nepřítel utrpí neblokovatelné zranění za 15HP a Sakonova obrana je zvýšena o 50%. Tato technika končí ve chvíli, kdy oběť zemře nebo zemře či se vyléčí Sakon.
Lze znovu použít: za 4 kola
Třídy: Affliction, Unique, Static
- Technika: Vyvolání - Rashoumon
Sakon je jedno kolo nezranitelný.
Lze znovu použít: za 4 kola
Třídy: Nin, Static
Momochi Zabuza
Zabuza je hledaným ninjou původem z mlžné vesnice. V boji používá překvapení a mlhu, díky které zabraňuje nepřátelům v pohybu a zvyšuje jejich zranitelnost.
Mise pro odemčení: Devotion (obtížnost B)
Zabuza je jedno kolo nezranitelný.
Lze znovu použít: za 4 kola
Třídy: Nin, Static
- Technika: Tichá vražedná technika
Způsobí nepříteli zranění za 30HP.
Lze znovu použít: Ihned
Třídy: Melee, Physical, Tai, Static
- Technika: Technika velkého vodopádu
Vytvořenív velkého vodopádu, Zabuza ochromí všechny nepřátele po dobu příštího kola a zraní je za 5HP.
Lze znovu použít: za 4 kola
Třídy: Ranged, Physical, Nin, Static
- Technika: Technika ukrytí v mlze
Po 2 kola se celý nepřátelský tým nemůže bránit a Zabuzova obrana se zvýší o 33%. Tichá vražedná technika způsobuje dvojnásobné zranění.
Lze znovu použít: za 3 kola
Třídy: Ranged, Nin, Static
Kaguya Kimimaro
Jeden z Orochimarovo nejlepších ninjů. Jeho pokrevní linie je velice účinná v útoku, ovšem pomalu ho zabíjí.
Mise pro odemčení: The search for Kimimaro (obtížnost B)
Kimimaro vytvoří les z ostrých kostí, všichni nepřátelé jsou zraněni za 45HP a Kimimaro po 3 kola bude ztrácet 10HP za kolo.
Lze znovu použít: za 2 kola
Třídy: Ranged, Physical, Affliction*, Nin, Unique, Static
- Technika: Tanec clematisu
Způsobí nepříteli zranění za 50HP a omráčí ho po dobu příštího kola. Kimimaro bude po 2 kola ztrácet 10HP za kolo.
Lze znovu použít: za 1 kolo
Třídy: Melee, Physical, Affliction*, Tai, Unique, Static
Způsobí nepříteli zranění za 30HP. Kimimaro ztratí 10HP.
Lze znovu použít: Ihned
Třídy: Melee, Physical, Affliction*, Tai, Unique, Static
Kimimaro je jedno kolo nezranitelný.
Lze znovu použít: za 4 kola
Třídy: Unique, Static
Shizune
Shizune je pomocnicí Tsunade (páté hokage) a v boji používá jed a jehlice. Dokáže také velice účinně léčit své spojence.
Mise pro odemčení: Medical training (obtížnost B)
Způsobí jednomu nepříteli zranění za 15HP.
Lze znovu použít: Ihned
Třídy: Ranged, Physical, Tai, Static
Shizune uvolní na nepřítele jedový mrak. Ten poté po 3 kola ztrácí 10HP za kolo (nemůže být sníženo). Tato technika nemůže být použita 2x na stejný cíl.
Lze znovu použít: za 1 kolo
Třídy: Ranged, Affliction, Static
- Technika: Vyšší regenerační technika
Vyléčí jednomu spojenci zranění za 50HP.
Lze znovu použít: za 2 kola
Třídy: Nin, Static
- Technika: Technika náhrady
Shizune je jedno kolo nezranitelná.
Lze znovu použít: za 4 kola
Třídy: Nin, Static
Yakushi Kabuto
Kabuto je nalezencem na bojišti, který měl velký talent na používání technik léčení. Nyní je Orochimarův služebník, který v boji skvěle koncentruje chakru a používá ji jak k obraně tak k útoku.
Mise pro odemčení: Survival (obtížnost B)
Způsobí jednomu nepříteli zranění za 15HP a zničí jeden bod chakry.
Lze znovu použít: Ihned
Třídy: Melee, Chakra, Tai, Static
Po dobu 5 kol je celý nepřátelský tým neschopen se bránit.
Lze znovu použít: za 5 kol
Třídy: Ranged, Affliction, Gen, Static
- Technika: Tajná regenerační schopnost
Po dobu 5 kol si Kabuto bude léčit 15HP za kolo.
Lze znovu použít: za 6 kol
Třídy: Nin, Static
- Technika: Technika mrtvé duše
Kabuto je jedno kolo nezranitelný.
Lze znovu použít: za 4 kola
Yuhi Kurenai
Kurenai je jouninem listové vesnice a mistrem Hinaty, Shina a Kiby. Pomocí perfektního ovládání genjutsu může ochromit nepřátele a také je zraňovat.
Mise pro odemčení: Team 8 Scouting at its Best (obtížnost A)
- Technika: Udušení třešňovými květy
Toto genjutsu způsobuje všem nepřátelům po dobu 3 kol zranění za 10HP za kolo.
Lze znovu použít: za 4 kola
Kurenai je jedno kolo nezranitelná.
Lze znovu použít: za 4 kola
- Technika: Smrt stromového spoutání
Po dobu 4 kol se cíl nemůže pohnout. Pokud je Kurenai omráčena nebo zabita, technika se zruší.
Lze znovu použít: za 6 kol
- Technika: Útok zakořeněním
Na cíl, který je spoutaný stromy, zaútočí Kurenai za 25HP.
Lze znovu použít: Ihned
Sarutobi Asuma
Asuma je jounin a mistr týmu 10 (Shikamaru, Ino, Chouji). V boji používá své naostřené boxery a táké chrání své spojence.
Mise pro odemčení: Team 10 Fights vs the Sound (obtížnost A)
- Technika: Létající vlaštovky
Asuma chrání své spojence a ti mají obranu na 2 kola zvýšenou o 25% a všichni nepřátélé jsou zraňováni po 2 kola za 15HP/kolo.
Lze znovu použít: za 2 kola
- Technika: Technika náhrady
Asuma je jedno kolo nezranitelný.
Lze znovu použít: za 4 kola
Asuma zraní všechny nepřátele za 30HP a zničí 1 bod chakry za každou oběť. Vyžaduje létající vlaštovky.
Lze znovu použít: za 1 kolo
Asuma zachrání jednoho svého spojence z nebezpečí a sám se zraní za 15HP. Další kolo jsou Asuma i jeho spojenec nezranitelní.
Lze znovu použít: za 1 kolo
Maito Gai
Gai je mistrem Leeho, Nejiho a Tenten. Celý tým je vyloženě taijutsu team, přičemž Gai a Lee používají úplně stejný způsob boje.... vysoká rychlost a silná pěst.
Mise pro odemčení: Team 9 the best taijutsu Team (obtížnost A)
- Technika: Dynamický nástup
Přímým kopem Gai soupeřovi ubere 30HP, toto zranění se nedá snížit.
Lze znovu použít: Ihned
- Technika: Otevření šesté chakrové brány
Po dvě kola je Gai nezranitelný a jeho dynamický nástup způsobuje o 100% vyšší poškození, Gai ovšem ztratí polovinu svých současných HP.
Lze znovu použít: za 4 kola
Po 2 kola má Gai 50% šanci odvrátit na něj mířenou útočnou techniku a tím zrani útočníka za 30HP.
Lze znovu použít: za 2 kola
- Technika: Technika náhrady
Gai je jedno kolo nezranitelný.
Lze znovu použít: za 4 kola
Hatake Kakashi
Kakashi je jounin z listové a mistr týmu 7 (Naruto, Sasuke a Sakura). Díky jeho sharinganu je schopen zkopírovat techniky nepřítele a jediná vlastní technika raikiri dokáže způsobit obrovské zranění.
Mise pro odemčení: Team 7 fights as a Team (obtížnost A)
- Technika: Technika náhrady
Kakashi je jedno kolo nezranitelný.
Lze znovu použít: za 4 kola
Kakashi přivolá své ninja psy, kteří znemožní jednomu nepříteli se po příští kolo pohnout.
Lze znovu použít: za 2 kola
Velice silné ninjutsu, které zraní soupeře za 55HP. Pokud nepřítele spoutali ninja psi, raikiri okamžitě zabije nepřítele.
Lze znovu použít: za 1 kolo
- Technika: Sharinganová kopie
Tajně zaměří nepřítele, v příštím kole (pokud nepřítel použije techniku) zkopíruje nepřítelovo techniku a použije ji ve svůj prospěch. Útočné techniky jsou obráceny na nepřítele a na techniky využívající bloodline () nemá sharingan vliv.
Lze znovu použít: za 1 kolo
Jiraiya
Jiraiya je jeden ze tří legendárních sanninů. Pomocí jeho "žabích" technik se dokáže skvěle bránit ale také zabíjet.
Mise pro odemčení: Disiples of the Toad (obtížnost S)
- Technika: Uzavření do žabího žaludku
Všem přátelům v tomto žaludku se zvýší obrana o 25% a všem nepřátelův se obrana sníží o 1/3 po dobu 3 kol.
Lze znovu použít: za 4 kola
- Technika: Nejvyšší přivolání - Gamabunta
Po dobu 3 kol Jiraiyova ohnivá koule působí 3x větší poškození, Jiraiya je nezranitelný a dostává extra chakru. Lze použít pouze jedno nejvyšší přivolání za bitvu.
Lze znovu použít: nelze ^_^
Jiraiya je jedno kolo nezranitelný.
Lze znovu použít: za 4 kola
- Technika: Veliká ohnivá koule
Způsobí všem nepřátelům zranění za 15HP. Pokud je přivolán Gamabunta, způsobí 45HP.
Lze znovu použít: Ihned
Tsunade
Tsunade je pátou hokage a jednou ze tří legendárních sanninů. Je velice schopná léčitelka a také má neuvěřitelnou sílu v rukách.
Mise pro odemčení: Disiples of the Slug (obtížnost S)
- Technika: Technika znovuzrození
Tsunade si okamžitě vyléčí 35HP.
Lze znovu použít: Ihned
- Technika: Technika náhrady
Tsunade je jedno kolo nezranitelná.
Lze znovu použít: za 4 kola
- Technika: Nejvyšší přivolání - Katsuyu
Přivolaná královna slimáků - Katsuyu, vyléčí celý Tsunadin tým za 100HP a také je po jedno kolo nezranitelný. Lze použít pouze jedno nejvyšší přivolání za bitvu.
Lze znovu použít: nelze ^_^
- Technika: Nebeský bolestivý kop
Pomocí její neuvěřitelné síly, Tsunade nakopne nepřítele a způsobí mu zranění za 30HP a na další kolo ho omráčí.
Lze znovu použít: Ihned
Orochimaru
Orochimaru je jeden ze tří legendárních sanninů. Dokáže v boji navýšit svou chakru a také přivolat obří hady.
Mise pro odemčení: Disiples of the Snake (obtížnost S)
Způsobí jednomu nepříteli zranění za 35HP a zničí mu jeden bod chakry.
Lze znovu použít: Ihned
Orochimaru je jedno kolo nezranitelný.
Lze znovu použít: za 4 kola
Způsobí jednomu spojenci nesnižtelné zranění za 25HP ale přidá mu 2 extra chakry.
Lze znovu použít: za 2 kola
- Technika: Nejvyšší přivolání - Manda
Jeden nepřítel dostane nesnižitelné zranění za 50HP a ztratí 3 chakry. Lze použít pouze jedno nejvyšší přivolání za bitvu.
Lze znovu použít: nelze ^_^
Sandaime hokage
Třetí hokage byl jeden z největších a nejlepších kage, co kdy žili. Dokáže se skvěle soustředit a také přivolat krále opic - Enmu. Pokud vše ostatní selže, stále má v záloze techniku boha smrti.
Mise pro odemčení: The God of the Shinobi (obtížnost S)
- Technika: Střela ohnivého draka
Způsobí nesnižitelné zranění jednomu nepříteli za 25HP a v dalším kole dalších 15HP.
Lze znovu použít: Ihned
- Technika: Nejvyšší přivolání - Enma
Po dobu 3 kol je nepřátelský tým zraňován za 15HP/kolo. Tým třetího má zvýšenou obranu o 25% a celý tým je po 3 kola nesmrtelný Lze použít pouze jedno nejvyšší přivolání za bitvu.
Lze znovu použít: nelze ^_^
- Technika: Technika boha smrti
Každé kolo je Třetí zraněn za 20HP a nemůže již použít další techniky. Jeho oběť ztrácí 35HP/kolo nemůže se bránit ani pohnout. Technika končí když Třetí zemře.
Lze znovu použít: nelze ^_^
- Technika: Vynoření skalní zdi
Třetí je jedno kolo nezranitelný.
Lze znovu použít: za 4 kola
Kin Tsuchi
Kin je jednou ze tří geninů ze zvučné vesnice, kteří pod vlivem Orochimara měli zabít Sasukeho v Chuuninské zkoušce. V boji používá zvukové vibrace z rolniček.
- Technika: Technika náhrady
Kin je jedno kolo nezranitelná.
Lze znovu použít: za 4 kola
- Technika: Past jehlice a rolničky
Po tři kola může Kin používat své útoky.
Lze znovu použít: za 2 kola
- Technika: Iluze vícenásobného útoku
Tímto genjutsu Kin způsobí všem soupeřům zranění za 25HP. Vyžaduje past jehlice a rolničky.
Lze znovu použít: Ihned
- Technika: Znervózňující rolničky
Kin znervózní nepřítele tím že stále bude zvonit s rolničkou a všichni nepřátelé ztratí 1 bod chakry. (max. 3)
Lze znovu použít: za 3 kola
Dosu Kinuta
Dosu je nejsilnějším členem tří zvučných geninů. Používá svoji speciálně upravenou ruku a pomocí zvukových vln tak zesiluje své taijutsu.
- Technika: Technika náhrady
Dosu je jedno kolo nezranitelný.
Lze znovu použít: za 4 kola
- Technika: Vyladění zvukové paže
Dosu vyladí svou paži na maximální úroveň. Vibrační zvukový vrták nyní po 5 kol bude působit dvojnásobné škody.
Lze znovu použít: za 4 kola
- Technika: Vibrační zvukový vrták
Způsobí nepříteli zranění za 20HP a nemůže se jedno kolo bránit. Nyní lze na cíl použít zvukovou manipulaci.
Lze znovu použít: Ihned
- Technika: Zvuková manipulace
Pomocí zvukových vln Dosu zmanipuluje cíl natolik že nemůže pořádně útočit. Cíl trvale dostává zranění 10HP/kolo a trvale se nemůže bránit.
Lze znovu použít: za 3 kola
Zaku Abumi
Poslední z trojice zvučných geninů, kteří byli vysláni na chuuninskou zkoušku. Má upravené ruce, ve kterých má implantovány trubičky na přívod vzduchu, pomocí kterého může nepřátele velice silně zranit.
- Technika: Technika náhrady
Zaku je jedno kolo nezranitelný.
Lze znovu použít: za 4 kola
Zaku ochrání jednoho spojence, který je příští kolo nezranitelný.
Lze znovu použít: za 1 kolo
- Technika: Maximální vzdušný kráječ
Pomocí stlačeného vzduchu Zaku způsobí všem nepřátelům zranění za 40HP.
Lze znovu použít: za 3 kola
Způsobí jednomu cíli zranění za 20HP.
Lze znovu použít: Ihned
Kyuubi Naruto
Démon Kyuubi, který sdílí s Narutem jeho tělo, nyní uvolňuje svou sílu a chakru skrze pečeť čtvrtého hokage. Narutovi dodává neuvěřitelnou sílu.
Mise pro odemčení: Rise of the Jinchuuriki (obtížnost B)
- Technika: Kyuubiho chakra
Po tři kola je Narutova obrana zvýšena o 50% a léčí si 15HP/kolo. Nelze použít po čas trvání rozzuřeného Kyuubiho.
Lze znovu použít: Ihned
- Technika: Rozzuřený Kyuubi
Po dobu 3 kol jsou všichni nepřátelé zraňováni za 18HP/kolo. Nelze být použito po čas trvání Kyuubiho chakry.
Lze znovu použít: Ihned
- Technika: Kyuubiho rasengan
Způsobí nepříteli zranění za 40HP (za 30HP po čas trvání Kyuubiho chakry nebo 50HP po čas trvání rozzuřeného Kyuubiho) a omráčí ho po příští kolo. Naruto se zraní za 10HP.
Lze znovu použít: za 1 kolo
Kyuubi Naruto je jedno kolo nezranitelný.
Lze znovu použít: za 4 kola
Cursed Seal Sasuke
Po tom, co Sasukeho prokletá pečeť úplně změnila se jeho síla neskutečně zvýšila a zcela mu změnila jeho vzhled.
Mise pro odemčení: Descent into Darkness (obtížnost D a C)
- Technika: Nepolapitelný sharingan
Sasuke je jedno kolo nezranitelný.
Lze znovu použít: za 4 kola
- Technika: Katon: Goukakyuu no Jutsu
Způsobí zranění všem nepřátelům za 20HP. 40HP pokud je aktivovaná prokletá pečeť
Lze znovu použít: Ihned
- Technika: Aktivace prokleté pečeti
Po dobu 3 kol je Sasuke extrémně silný a jeho obrana je zvýšena o 33%. Je zraňován za 7HP/kolo.
Lze znovu použít: za 4 kola
- Technika: Přetvořené Chidori
Způsobí jednomu cíli zranění za 60HP. 120HP je-li aktivována prokletá pečeť.
Lze znovu použít: za 1 kolo
Shodaime hokage (První hokage)
Zakladatel listové vesnice a dědeček Páté hokage se schopností vytvářet život pomocí své vlastní chakry. Díky této schopnosti dokáže útočit a dokazuje to jeho skutečnou sílu.
Mise pro odemčení: The Ressurection of the First (obtížnost S)
Díky tomuto legendárnímu jutsu, pomocí kterého také stvořil listovou vesnici je celému týmu po 3 kola zvýšena obrana o 25%.
Lze znovu použít: za 3 kola
- Technika: Zaškrcení stromy
Jeden nepřítel je chycen stromy a nemůže se jedno kolo pohnout. Vyžaduje zrození stromů.
Lze znovu použít: za 1 kolo
- Technika: Manipulace větvemi
Všichni nepřátelé jsou zraněni za 30HP. Vyžaduje zrození stromů.
Lze znovu použít: Ihned
Shodaime je jedno kolo nezranitelný.
Lze znovu použít: za 4 kola
Nidaime hokage (Druhý hokage)
Druhý je bratrem Prvního hokage. Má neuvěřitelnou schopnost v ovládání vody a také nepotřebuje při boji žádný její zdroj.
Mise pro odemčení: The Ressurection of the Second (obtížnost S)
- Technika: Nositel temnoty
Po dvě kola je obrana nepřátelského týmu snížena o 50%.
Lze znovu použít: za 4 kola
- Technika: Destrukce vodní kolize
Obrovskou vlnou Druhý zraňuje celý nepřátelský tým za 15HP/kolo po dobu 3 kol.
Lze znovu použít: za 4 kola
Zraní jednoho nepřítele za 15HP (nebo za 25HP pokud působí destrukce vodní kolize).
Lze znovu použít: Ihned
Nidaime je jedno kolo nezranitelný.
Lze znovu použít: za 4 kola
Mitarashi Anko
Anko je bývalou studentkou Orochimara a nositelkou prokleté pečetě. Nyní je jouninem který měl dohlížet nad druhou částí Chuuninské zkoušky.
Mise pro odemčení: The Survivor of the Seal (obtížnost B)
- Technika: Skrytá hadí ruka
Způsobí nepříteli zranění za 20HP a otráví ho po 3 kola (zranění 5HP/kolo).
Lze znovu použít: Ihned
- Technika: Bleskové reflexy
Anko je jedno kolo nezranitelná.
Lze znovu použít: za 4 kola
- Technika: Technika dvojitého sevření
Pomocí kunaie chytí nepřítele do svého sevření. Ten je zraněn za 5HP a nemůže se jedno kolo bránit.
Lze znovu použít: Ihned
- Technika: Společná smrt dvou hadů
Způsobí nepříteli neblokovatelné zranění za 75HP a sebe zraní za 25HP. Vyžaduje na cíli techniku dvojitého sevření.
Lze znovu použít: za 2 kola
Baki
Baki je kapitánem písečného týmu (Kankuro, Temari, Gaara) a je velice záhadným, avšak loajálním jouninem v písečné vesnici. Používá jutsu na bázi vzdušné chakry.
Mise pro odemčení: Sand siblings at War (obtížnost A)
- Technika: Technika náhrady
Baki je jedno kolo nezranitelný.
Lze znovu použít: za 4 kola
S použitím iluze a rychlého útoku způsobí jednomu nepříteli zranění za 20HP.
Lze znovu použít: Ihned
- Technika: Vesta jouninů z písečné
Tato velice kvalitní zbroj zvýší Bakimu obranu o 75% po dobu 5 kol.
Lze znovu použít: za 4 kola
Pomocí genjutsu vytvoří silnou vichřici a zraní nepřítele za 40HP (toto zranění nemůže být sníženo).
Lze znovu použít: za 1 kolo
Gaara Rehabilitated
Po jeho osudovém boji s Narutem se z něj stal velice moudrý ninja a spojenec listové vesnice. Od té doby se stal podstatně silnějším a lépe ovládá svůj písek.
Mise pro odemčení: The Redemption of Gaara (obtížnost D a C)
Gaara je jedno kolo nezranitelný.
Lze znovu použít: za 4 kola
- Technika: Královský pouštní pohřeb
Zvětšená verze Gaarovo pouštního pohřbu. Způsobí všem nepřátelům zranění za 40HP, na které působí písečný vodopád.
Lze znovu použít: Ihned
- Technika: Mistrovské ovládání písku
Gaara využívá svůj písek na maximální obranu a útok. Po dobu 3 kol je Gaarova obrana zvýšena o 75% a jeden soupeř je zraňován za 15HP/kolo.
Lze znovu použít: za 2 kola
- Technika: Písečný vodopád
Všichni nepřátelé jsou zraněni za 15HP a jsou na příští kolo omráčeni. Nelze použít při mistrovském ovládání písku.
Lze znovu použít: za 6 kol
Akadou Yoroi
Součást tříčlenného týmu s vedoucím Kabutem při chuuninských zkouškách. Má speciální schopnost vysávat nepříteli chakru a převést ji na vlastní.
Mise pro odemčení: The Sounds Amongst the Leaves (obtížnost D a C)
- Technika: Technika náhrady
Yoroi je jedno kolo nezranitelný.
Lze znovu použít: za 4 kola
- Technika: Technika absorbce chakry
Umožňuje po 4 kola používat jeho chakru kradoucí útoky.
Lze znovu použít: za 4 kola
Pomocí své schopnosti ukradne jednomu nepříteli 1 bod chakry a způsobí mu zranění za 10HP. Vyžaduje aktivní techniku absorbce chakry.
Lze znovu použít: za 1 kolo
- Technika: Oslabující napadení
Po dobu 3 kol je jeden nepřítel zraňován za 12HP/kolo a je mu ukraden 1 bod chakry za kolo.
Lze znovu použít: za 5 kol
Umino Iruka
Iruka je jedním z učitelů na ninja akademii v listové vesnici. Je dobře obeznámen s používáním jutsu a taijutsu ve správnou chvíli a dobře toho využívá.
Mise pro odemčení: Duty of a Sensei (obtížnost B)
- Technika: Technika náhrady
Iruka je jedno kolo nezranitelný.
Lze znovu použít: za 4 kola
Způsobí jednomu cíli zranění za 20HP.
Lze znovu použít: Ihned
- Technika: Čtvercová formace pečetících bomb
Tato Irukova past silně oslabí nepřítele. Jeho obrana je snížena o 100% a nemůže se jedno kolo pohnout.
Lze znovu použít: za 2 kola
- Technika: Ochrana přítele
Iruka svým vlastním tělem ochrání jednoho spojence, který je jedno kolo nezranitelný. Irukova obrana je také po jedno kolo zvýšena o 50%.
Lze znovu použít: za 1 kolo
Shigure
Genin z deštné vesnice. V boji využívá deštníky se smrtícími jehlami a chakru k jejich nasměrování na nepřítele.
Mise pro odemčení: A rare Opportunity (obtížnost D a C)
- Technika: Blokování deštníkem
Shigure je jedno kolo nezranitelný.
Lze znovu použít: za 4 kola
- Technika: Vyhození deštníků
Po dobu 5 kol je Shigure schopen použít své útoky.
Lze znovu použít: za 4 kola
Po dobu 3 kol je celý nepřátelský tým zraňován za 15HP/kolo.
Lze znovu použít: za 2 kola
- Technika: Nasměrování jehel
Způsobí zranění za 25HP jednomu nepříteli.
Lze znovu použít: Ihned
Demon Brothers (Démonští bratři)
Dvojice mlžných ninjů a podřízení Gatoua a Zabuzy. Specializují se na přepadávání nepřátel a roztrhání je pomocí řetězů ze shurikenů.
Mise pro odemčení: Mist ascendant (obtížnost B)
Demon brothers jsou jedno kolo nezranitelní.
Lze znovu použít: za 4 kola
- Technika: Čepelnatá rukavice
Způsobí jednomu cíli zranění za 30HP.
Lze znovu použít: Ihned
- Technika: Spoutání řetězy
Omotáním cíle řetězy je neschopen se po dvě kola pohnout.
Lze znovu použít: za 1 kolo
- Technika: Roztrhání řetězy
Cíl který je spoután pomocí řetězů bude zraněn za 75HP.
Lze znovu použít: Ihned
Oboro
Ninja z deštné vesnice, který se objevil při chuuninských zkouškách. V boji se specializuje na techniky iluzí a nenadálé útoky.
Mise pro odemčení: A downpour of Illusion (obtížnost D a C)
Po dobu dvou kol není celý nepřátelský tým schopen obrany, Oboro je nezranitelný a jeho podzemní výpad působí dvojnásobné poškození.
Lze znovu použít: za 5 kol
Způsobí nepříteli zranění za 20HP a je na jedno kolo omráčen.
Lze znovu použít: Ihned
- Technika: Lehkonoý (:D) oboro
Oboro je jedno kolo nezranitelný.
Lze znovu použít: za 4 kola
- Technika: Explodující kunai
Celý nepřátelský tým je zraněn za 15HP.
Lze znovu použít: Ihned
Uchiha Itachi
Po Sasukem další přeživší z klanu Uchiha. Umí mistrovsky ovládat Sharingan a je to zločinec typu S. Patří také do záhadné organizace a je partnerem Hoshigaki Kisameho.
Mise pro odemčení: S-rank Criminal Itachi! (obtížnost A)
- Technika: Mangekyuu Sharingan
Po 4 kola je Itachiho obrana zvýšena o 50% a umožňuje mu používat jeho techniky.
Lze znovu použít: za 5 kol
Po 2 kola se jeden nepřítel nemůže pohnout ani se bránit a Itachi mu jeho speciálním genjutsu způsobí zranění za 50HP.
Lze znovu použít: za 4 kola
Itachi vytvoří pole s černými plameny a slunečním žárem, které zraňují jednoho nepřítele do konce boje za 15HP/kolo. Nemůže být na jednoho nepřítele použito dvakrát.
Lze znovu použít: za 4 kola
- Technika: Jasnozřivý sharingan
Itachi je jedno kolo nezranitelný.
Lze znovu použít: za 4 kola
Hoshigaki Kisame
Kisame je jeden ze sedmi legendárních šermířů z mlžné vesnice a je členem záhadné organizace. Je partnerem Itachiho a zločincem třídy S.
Mise pro odemčení: S-rank Criminal Kisame! (obtížnost A)
Jeden nepřítel je zraněn za 20HP. V dalším kole lze použít na cíl roztrhání Samehadou
Lze znovu použít: Ihned
- Technika: Roztrhání Samehadou
Nepřítel je zraněn za 10HP a kisame mu ukradne jeden bod chakry.
Lze znovu použít: Ihned
- Technika: Střela vodního draka
Jeden nepřítel je zraněn za 20HP a nemůže se pohnout po dobu příštího kola.
Lze znovu použít: za 1 kolo
- Technika: Technika náhrady
Kisame je jedno kolo nezranitelný.
Lze znovu použít: za 4 kola
Zatim jine a nove postavy jen anglicky
Sai (S)
A current member of the elite ANBU Root, Sai is an unparalleled artist who uses chakra to bring his images to life.
Requirement to unlock: Mission: A Blank Slate
Skill:
Great Beast Painting Lion
Sai creates a number of ink lions to attack one enemy doing 35 damage to them and giving Sai 50% damage reduction for 1 turn.
Cooldown: 0
Chakra required:
Classes: Ranged, Physical, Nin, Static
Skill:
Great Beast Painting Snake
Sai creates a snake made of ink to trap one enemy. That enemy is unable to reduce damage or become invulnerable this turn and is stunned for 1 turn. This skill ignores invulnerability.
Cooldown: 1
Chakra required:
Classes: Ranged, Physical, Nin, Cancel
Skill:
Adaptive Painting
The following 4 turns if Sai; is stunned he will become invulnerable for 1 turn, has chakra removed he will gain 1 random chakra, takes damage he will do 10 more damage with Great Beast Painting Lion for 1 turn.
Cooldown: 4
Chakra required:
Classes: Nin, Unique, Static
Skill:
Ink Clone
This skill makes Sai (S) invulnerable for 1 turn.
Cooldown: 4
Chakra required:
Hatake Kakashi (S)
Kakashi has used the last couple years to improve upon his sharingan, giving him access to a new deadly but costly ability.
Requirement to unlock: Mission: From Teacher to Partner
Skill:
Jutsu Imitation
This skill affects one enemy this turn. If that enemy uses a skill it replaces this skill the following 4 turns. This skill is invisible to enemies. It cannot copy a skill that is unique or has any sort of requirement or condition outside of chakra.
Cooldown: 1
Chakra required:
Classes: Ranged, Nin, Unique, Static
Skill:
Kakashi Mangekyou
By using his newly developed Mangekyou Sharingan, Kakashi (S) warps space and time doing 45 piercing damage to one enemy. This skill cannot be countered or reflected.
Cooldown: 1
Chakra required:
Classes: Ranged, Chakra, Nin, Unique, Static
Skill:
Team Tactics
Having honed his skill as a team leader, for 4 turns any enemy stuns will last one turn less on all allies. This skill is invisible to enemies.
Cooldown: 5
Chakra required:
Classes: Unique, Tai, Static
Skill:
Bunshin Stand-in
Cooldown: 4
Chakra required:
Classes: Nin, Static
Yamato (S)
Yamato (S) is a member of ANBU whose real name is unknown. Given the code name Yamato by Tsunade for this mission, he is tasked to lead Team 7 while Kakashi recovers.
Requirement to unlock: Mission: A New Team Leader
Skill:
Sanctuary Enlightenment Enclosing Palm
By using this sealing technique passed down to him through his blood, Yamato (S) does 30 damage to one enemy and that enemy ignores skills that improve their skills for 1 turn.
Cooldown: 0
Chakra required:
Classes: Melee, Chakra, Nin, Unique, Static
Skill:
Four Column Prison
Yamato (S) creates an impenetrable room of wood. This skill imprisons one enemy for 3 turns and no skills may be used by or on that enemy until this skill ends.
Cooldown: 3
Chakra required:
Classes: Ranged, Chakra, Nin, Unique, Static
Skill:
Wood Clone
Yamato (S) protects one ally with a clone of wood for 2 turns, countering one enemy skill that is not mental or genjutsu. The countered enemy takes 20 damage and the protected ally gains 30 destructible defense. This skill is invisible until a skill is countered.
Cooldown: 1
Chakra required:
Classes: Melee*, Physical*, Tai*, Nin, Static
Skill:
Wood Locking Wall
This skill makes Yamato (S) invulnerable for 1 turn.
Cooldown: 4
Chakra required:
Classes: Nin, Static
Rock Lee (S)
After nearly three years Lee is now a chuunin. In his continued time as part of Team Gai his taijutsu skills have risen to new heights.
Requirement to unlock: Mission: A Genius of Hard Work
Skill:
Konoha Shoufuu
This turn Rock Lee (S) will protect one ally by countering any enemy me lee skill used on that ally and doing 30 damage to that enemy.
Cooldown: 1
Chakra required:
Classes: Melee, Physical, Tai, Static
Skill:
Power of Youth
Rock Lee (S) inspires his team to try harder with his youthful power. All allies, including himself, heal 15 health. They also gain 15 points of damage reduction for 2 turns.
Cooldown: 3
Chakra required:
Classes: Tai, Unique, Static
Skill:
Konoha Dai Senpuu
A more powerful version of the Konoha Senpuu. Rock Lee (S) does 30 damage to one enemy. If Konoha Senpuu is used again on this enemy in the following turn, it will do 15 more damage.
Cooldown: 0
Chakra required:
Classes: Melee, Physical, Tai, Static
Skill:
Rock Lee (S) Dodge
This skill makes Rock Lee (S) invulnerable for 1 turn.
Cooldown: 4
Chakra required:
Tenten (S)
After nearly three years Tenten is now a chuunin. In this time she has improved the diversity and strength of her ranged arsenal.
Requirement to unlock: Mission: A Genius of Ranged Combat
Skill:
Kunai Grenade
Tenten (S) throws an explosive filled with kunai at one enemy. That enemy takes 15 damage and all other enemies take 10 damage.
Cooldown: 0
Chakra required:
Classes: Ranged, Physical, Tai, Static
Skill:
Chain Spin
By spinning her chain Tenten (S) will counter the first enemy ranged physical skill that targets her for 1 turn. This skill is invisible to enemies.
Cooldown: 2
Chakra required:
Classes: Tai, Static
Skill:
Souryuu Tensakai
Tenten (S)'s penultimate attack. This skill does 35 piercing damage to all enemies.
Cooldown: 3
Chakra required:
Classes: Ranged, Physical, Tai, Unique, Static
Skill:
Tenten (S) Dodge
This skill makes Tenten (S) invulnerable for 1 turn.
Cooldown: 4
Chakra required:
Classes: Tai, Static
Hyuuga Neji (S)
The only one of the original genins to make it to the level of jounin, Neji has greatly increased his ability with both byakugan and gentle fist taijustu.
Requirement to unlock: Mission: Pride of the Hyuga
Skill:
Hakke Kuushou
A newly developed gentle fist skill, Neji (S) sends a blast of chakra filled air at one enemy who takes 20 damage and loses 1 ninjutsu from their chakra pool.
Cooldown: 0
Chakra required:
Classes: Ranged, Physical, Tai, Unique, Static
Skill:
Hakke Hasangeki
Using this new gentle fist skill Neji (S) does 30 damage to one enemy who also loses 1 taijutsu and 1 ninjutsu from their chakra pool.
Cooldown: 1
Chakra required:
Classes: Melee, Chakra, Tai, Unique, Static
Skill:
Chakra Disruption
By leaking chakra from each of his chakra nodes Neji (S) will counter any enemy chakra skills used against him for 2 turns. This skill is invisible to enemies.
Cooldown: 3
Chakra required:
Classes: Nin, Unique, Static
Skill:
Kaiten
This skill makes Hyuga Neji (S) invulnerable for 1 turn.
Cooldown: 4
Chakra required:
Classes: Tai, Unique, Static
Maito Gai (S)
The continued leader of Team Gai, Gai's taijutsu techniques are flawless and his ability to unlock chakra gates is to be feared.
Requirement to unlock: Mission: The Green Beast
Skill:
Nunchaku Taijutsu
Maito Gai (S) attacks one enemy doing 15 damage for 3 turns. Additionally, for 3 turns any enemy who uses a me lee skill against Gai (S) will take 20 damage.
Cooldown: 2
Chakra required:
Classes: Melee, Physical, Tai, Interrupt
Skill:
View Gate Release
Gai (S) ignores all enemy skills except damage, gains 90% damage reduction, takes 10 affliction damage per turn, Nunc haku Taijutsu will do double damage and Asa Kujaku may be used. This skill is permanent but using it again on himself will end it.
Cooldown: 0
Chakra required:
Classes: Tai, Unique, Static
Skill:
Asa Kujaku
Punching one enemy so fast flames appear, Gai (S) does 75 piercing damage to that enemy.
Cooldown: 0
Chakra required:
Classes: Melee, Physical, Tai, Unique, Static
Skill:
Gai (S) Block
This skill makes Maito Gai (S) invulnerable for 1 turn.
Cooldown: 4
Chakra required:
Classes: Tai, Static
Chiyo (S)
The grandmother of Sasori and elder ninja of the Sand Village, Chiyo is a well known and accomplished puppet master and builder.
Requirement to unlock: Mission: Coming Out of Retirement
Skill:
White Secret Attack Taijutsu Rampage
Chiyo (S) directs some of her puppets to wreak havoc upon the battlefield doing 20 damage to one random enemy for 2 turns.
Cooldown: 1
Chakra required:
Classes: Ranged, Physical, Tai, Unique, Interrupt
Skill:
Sanbou Kyuukai
This skill does 20 piercing damage to one enemy and that enemy is stunned for 1 turn. This skill ignores invulnerability.
Cooldown: 2
Chakra required:
Classes: Ranged, Chakra, Nin, Unique, Static
Skill:
Ally Puppetry
Chiyo (S) controls one ally like a puppet. That ally gains 25% damage reduction and their me lee damage is increased 25% for 2 turns.
Cooldown: 1
Chakra required:
Classes: Nin, Unique, Cancel
Skill:
Chakra Shield
This skill makes Chiyo (S) invulnerable for 1 turn.
Cooldown: 4
Chakra required:
Classes: Nin, Unique, Static
Kazekage Gaara (S)
After a few short years and much soul-searching, Gaara has risen to be his village's Kazekage. Rather than destroying others he now protects those he cares about to prove his existence.
Requirement to unlock: Mission: Finding His Purpose
Skill:
Desert Missile
Using thin ropes of sand Kazekage Gaara hunts down one enemy doing 5 piercing damage to them.
Cooldown: 0
Chakra required:
Classes: Ranged, Physical, Nin, Static
Skill:
Desert Prison
Kazekage Gaara entraps and crushes one enemy in a giant maw of sand stunning them for 1 turn and doing 10 damage to them.
Cooldown: 1
Chakra required:
Classes: Ranged, Physical, Nin, Cancel
Skill:
Sand Summoning
When first used, Gaara will do triple damage and damage to Gaara is reduced 10 points. On the second use, Gaara will do quintuple damage and damage to Gaara is reduced 20 points. This skill can only be used twice. Each time it is used all his allies gain 15 destructible defense.
Cooldown: 3
Chakra required:
Classes: Nin, Unique, Static
Skill:
Sand Sphere
Cooldown: 4
Chakra required:
Classes: Nin, Unique, Static
Four Tail Kyuubi Naruto (S)
Naruto, after giving into his rage and manifesting a fourth tail ceases to be himself. In this state Naruto becomes a mindless being of rage and destruction but the price is his own life.
Requirement to unlock: Mission: What Lies Beneath
Skill:
Four Tails Transformation
Naruto gains 15 points of damage reduction and 30 points of destructible defense. He takes 10 affliction damage each turn and he ignores heals and stuns. Naruto can use his other skills while this skill is in use. This skill may be used once and is permanent.
Cooldown: 0
Chakra required:
Classes: Affliction*, Nin, Unique, Static
Skill:
Shockwave Smash
Four Tail Kyuubi Naruto (S) smashes the ground before him creating a huge shockwave. All enemies take 20 piercing damage.
Cooldown: 0
Chakra required:
Classes: Ranged, Chakra, Tai, Unique, Static
Skill:
Compressed Chakra Blast
Four Tail Kyuubi Naruto (S) gathers an immense amount of chakra and fires it at one enemy who takes 50 piercing damage.
Cooldown: 2
Classes: Ranged, Chakra, Nin, Unique, Static
Skill:
Skin of Chakra
Cooldown: 4
Chakra required:
Classes: Nin, Unique, Static
Orochimaru (S)
Orochimaru returns, strong as ever and with some new tricks up his sleeve. But his body seems to be on borrowed time.
Requirement to unlock: Mission: Return of the Snake
Skill:
Second Skin
Orochimaru (S) has learned a way to regenerate by shedding his s kin like a snake. If he uses this skill when he is at or below 20 health his health will return to 60. This skill has no effect if over 20 health.
Cooldown: 2
Chakra required:
Classes: Nin, Static, Unique
Skill:
Sword Snake Horde
Orochimaru (S) regurgitates a horde of snakes who themselves produce swords from their mouths doing 15 damage to all enemies.
Cooldown: 0
Chakra required:
Classes: Ranged, Physical, Nin, Static
Skill:
Extended Kusanagi
Orochimaru (S) extends the length of his famed sword Kusanagi to pin down and harm one enemy. That enemy takes 20 piercing damage and is stunned for 2 turns.
Cooldown: 4
Chakra required:
Classes: Ranged, Physical, Tai, Unique, Cancel
Skill:
Triple Rashoumon
This skill makes Orochimaru (S) invulnerable for 1 turn.
Cooldown: 4
Chakra required:
Classes: Nin, Static
Kisame Body Double (S)
By using one of Pein's techniques a Sand Nin spy for Akatsuki is changed to look like Kisame. The body double is controlled by Kisame but only has a third of his chakra.
Requirement to unlock: Mission: Return of a Rival?
Skill:
Explosive Water Shock Wave
Kisame Body Double (S) fills the battlefield with water. For 4 turns all enemies who use a skill will have the cooldown of that skill increased by two turns and all allies including KBD will lose one less chakra if a chakra removal skill is used on them.
Cooldown: 4
Chakra required:
Classes: Ranged, Affliction, Nin, Static
Skill:
Water Prison Technique
Kisame Body Double (S) captures one enemy in a bubble of water isolating them from battle. For one turn that enemy is stunned, takes 10 affliction damage and no other skill may be used on them. Kisame Body Double also gains 15 destructible defense for one turn.
Cooldown: 1
Chakra required:
Classes: Melee, Chakra, Nin, Static
Skill:
Five Man-Eating Sharks
Kisame Body Double summons five sharks of water who attack one enemy doing 25 damage for 2 turns. This skill will last 3 turns if used during Explosive Water Shock Wave.
Cooldown: 0
Chakra required:
Classes: Ranged, Physical, Nin, Interrupt
Skill:
Kisame Body Double (S) Water Clone
Cooldown: 4
Chakra required:
Classes: Nin, Static
Itachi Body Double (S)
By using one of Pein's techniques a Sand Nin spy for Akatsuki is changed to look like Itachi. The body double is controlled by Itachi but only has a third of his chakra.
Requirement to unlock: Mission: The Real Itachi?
Skill:
Finger Genjutsu
This turn if the affected enemy uses any skill on Itachi Body Double (S) or his allies that skill will be countered and that enemy will take 10 damage and have 1 genjutsu chakra stolen from their pool. The target is invisible to enemies.
Cooldown: 1
Chakra required:
Classes: Ranged, Mental, Gen, Static
Skill:
Genjutsu Reversal
For 2 turns if any enemy uses a non-unique genjutsu or ninjutsu skill on Itachi Body Double (S) he will reflect that skill onto the enemy who used it. This skill is invisible to enemies.
Cooldown: 5
Chakra required:
Classes: Gen, Static
Skill:
Goukakyuu no Jutsu
Itachi Body Double (S) creates a large fireball that scorches the battlefield. All enemies take 15 damage and then take an additional 10 piercing damage the following turn.
Cooldown: 1
Chakra required:
Classes: Ranged, Chakra, Nin, Static
Skill:
Illusionary Raven Bunshin
Cooldown: 4
Chakra required:
Classes: Gen, Static
Deidara (S)
A former ninja of the Earth Village and now a junior Akatsuki member, Deidara is able to fuse clay and chakra to create devastating explosives.
Requirement to unlock: Mission: A True Artist
Skill:
Clay Mold
First use changes Small Explosives into Medium. Second use changes Medium Explosives into Large. Third use changes Large Explosives into Small. This skill is Invisible to enemies.
Cooldown: 0
Chakra required:
Classes: Nin, Unique, Static
Skill:
Explosives - Small ,Medium, Large
Small: Does 20 piercing damage to one enemy and ignores invulnerability. Medium: Does 35 damage to one enemy. Large: Does 30 damage to all enemies.
Cooldown: 0
Chakra required:
Classes: Ranged, Chakra, Nin. Unique, Static
Skill:
Art is a Bang
Deidara uses one of his clay clones to make a huge explosion doing 45 damage to all enemies. This skill may only be used once.
Cooldown: None
Classes: Ranged, Chakra, Nin, Unique, Static
Skill:
Clay Clone
This skill makes Deidara (S) invulnerable for 1 turn.
Cooldown: 4
Chakra required:
Classes: Nin, Static
Sasori of the Red Sand (S)
Sasori (S) is a senior Akatsuki member and a legendary puppet master. He is even rumored to have defeated an entire nation with puppets alone.
Requirement to unlock: Mission: Master of Puppets
Skill:
Puppet Mastery
Sasori (S) may use Needle Shot and Tail Strike and gains 20 destructible defense. At 70 health he may use Arm Trap and Iron Sand and gains 25 destructible defense. At 40 health he may use 100 Puppets and Fire-Water and gains 35 destructible defense. This skill is permanent.
Cooldown: 0
Chakra required:
Classes: Tai, Unique, Static
Skill:
Needle Shot, Arm Trap, 100 Puppets
Needle Shot: 10 damage to one enemy and they take 5 affliction damage every turn after. Arm Trap: One enemy takes 10 affliction damage for 4 turns. 100 Puppets: All enemies take 25 damage.
Cooldown: 0
Chakra required:
Classes: Ra,Ph(1,3),Af*(1,2),Ta(1,3),Un, Static
Skill:
Tail Strike, Iron Sand, Fire-Water
Tail Strike: One enemy takes 20 damage and they take 5 affliction damage every turn after. Iron Sand: All enemies take 20 damage and they take 5 affliction damage every turn after. Fire-Water: One enemy takes 50 damage.
Cooldown: 2
Chakra required:
Classes: Me(t1),Ra(2,3),Ph(1,2),Ch(3),Af*(1,2),Ta(1),Ni(2,3),Un, St
Skill:
Core Shift
This skill makes Sasori of the Red Sand (S) invulnerable for 1 turn.
Cooldown: 4
Chakra required:
Classes: Gen, Unique
Mise sem nebudu dávat díky za pochopení
Já muj bratranec a kámoš v naruto-aréně
Moji kámoši v naruto-aréně
|
|
|